דרעי חוזר בו: החליט להעלות את חוק הכשרות

שר הכלכלה אריה דרעי יעלה את חוק הכשרות כבר ביום ראשון הקרוב להצבעה בוועדת השרים לחקיקה, זאת בעקבות הבנות שהושגו עם ראש הממשלה על רפורמת הקורנפלקס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דרעי חוזר בו: יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי החליט להעלות את חוק ההונאה בכשרות כבר בתחילת השבוע הבא (ראשון) להצבעה בוועדת שרים לענייני חקיקה וביון רביעי להצבעה טרומית במליאת הכנסת. ההחלטה להעלות את החוק מגיעה לאחר שבתחילת השבוע הודיעה ש"ס על גניזתו. כעת, אומרים במשרד הכלכלה כי הושגו הבנות בין דרעי לראש הממשלה בנוגע ל"רפורמת הקורנפלקס", מה שמאפשר את העלאת ההצעה.

בשבוע שעבר הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי כי החליט למשוך את הצעת החוק עד להחלטת בית המשפט העליון בעתירה של הסוחרים המבקשים לאפשר להם להציג את המסעדות ככשרות גם ללא משגיח מטעם הרבנות הראשית. בש"ס קיוו כי בית המשפט העליון יגן על הרבנות הראשית.

גורם ב'דגל התורה' התייחס בתחילת השבוע בשיחה עם "כיכר השבת" להחלטה להוריד את החוק מסדר היום: "אריה דרעי מאמין שבג"ץ יהיה בצד שלנו וחבל שכל הסיפור הזה יגיע לממשלה וכו', אבל גפני מאמין שבג"ץ אף פעם לא בצד של החרדים, וגם אם יהיה - מתי הוא ידון בזה, עוד שנה? מי יודע אם הקואליציה תהיה?, לכן צריך לטפל בזה עכשיו בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר