HTC בניסיון להישאר רלוונטיים? השיקה 4 מכשירים מוזלים

לאחר שפורסם הדו"ח הרבעוני המצביע על קריסה במכירות מכשירי יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC, השיקה החברה לא פחות מ-4 מכשירים מהסדרה המוזלת (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

HTC מנסה לשרוד: ימים ספורים לאחר שפורסם הדו"ח הרבעוני המצביע על קריסה במכירות מכשירי יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC בכ-35 אחוזים, השיקה החברה ערב לא פחות מ-4 מכשירים בגדלים שונים מהסדרה המוזלת שלה - HTC Desire.

המכשירים החדשים יוצעו בגדלים של 5, 4.5 ו-4.7 אינצ'ים, ויוצעו כולם במחיר של פחות מ-200 דולרים. החברה מצפה לחדור באמצעותם לשוק המכשירים המוזלים והחלשים יותר, שוק משמעותי מאוד בסין שנחשבת לשוק החזק ביותר מבחינת מכשירי טלפון חכמים.

המפרט של המכשירים החדשים כולל את שבב העיבוד מרובע הליבות Snapdragon 210 CPU של ענקית השבבים Qualcomm, יחד עם זיכרון RAM של 1.1 GB. המכשירים יתמכו ברשתות הדור הרביעי, מה שמציב אותם כסמארטפונים בדור הרביעי מהמוזלים ביותר.

סוללות המכשירים הנן בנפח של 2000 mAH, שבהתחשב בעובדה כי מדובר במכשירים בסיסיים למדי, יכולות לספק לא מעט שעות עבודה (טרם פורסם הנתון הרשמי). כמו כן המכשירים יכללו תמיכה בכרטיסי MicroSD עד לנפח 200 GB. המכשירים יריצו את מערכת הפעלה Android 5.1 Lollipop עם הממשק המוכר של החברה - Sense 7.

המכשירים מגיעים עם מצלמה אחורית סבירה באיכות של 8 מגה פיקסל, ומצלמה קדמית באיכות מפתיעה של 5 מגה פיקסל, נתון השמור בד"כ למכשירי דגל. סה"כ מדובר במפרט מרשים בהתחשב במחירים שטרם פורסמו אך צפויים לעמוד על פחות מ-200 דולרים. לא ברור מתי יגיעו המכשירים החדשים לשווקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר