דאעש משתכלל: טיל מונחה לעבר ספינת קרב מצרית

ארגון הטרור דאעש ממשיך להתחזק בסיני ולהסב אבדות קשות לצבא מצרים. בשעות האחרונות נטל הארגון אחריות על ירי טיל מונחה לעבר ספינת קרב מצרית. תיעוד (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילומסך)

ארגון הטרור הרצחני דאעש ממשיך להתחזק בסיני ולהסב אבדות קשות לצבא מצרים. בשעות האחרונות (חמישי) נטל הארגון אחריות על ירי טיל מונחה לעבר ספינת קרב מצרית בים התיכון, מצפון לרפיח.

לדברי הארגון, כתוצאה מירי הטיל נהרסה ספינת הקרב המצרית ומספר חיילים נהרגו במתקפה. אלא שצבא מצרים מכחיש את הדיווחים. ברשתות החברתיות הופצו תמונות של רגע פגיעת הטיל בספינה.

מהצבא המצרי נמסר כי כלי שיט של הצבא שמאבטח את חופי מצרים הבחין בתנועות חשודות של טרוריסטים לאורך החוף, פתח במרדף אחריהם וניהל איתם חילופי אש. כתוצאה מכך עלה כלי השיט באש, אולם לא נרשמו הרוגים. לדברי הצבא המצרי, אל הזירה הוקפצו כוחות מיוחדים במטרה ללכוד את מבצעי הירי.

(צילומסך)
(צילומסך)
(צילומסך)

מדובר בעליית מדרגה חמורה ביותר במאבק המסלים בסיני בין ארגוני הטרור לצבא המצרי. כזכור, לפני כשבועיים התרחשה המתקפה הגדולה של דאעש בסיני, אז נהרגו במתקפה משולבת למעלה מ-80 שוטרים וחיילים מצריים. כתוצאה מכך יצאה צבא מצרים למבצע נרחב שבו נהרגו למעלה מ-100 מחבלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר