הסרטון הוכיח ותנובה נאלצה להודות: גביעי הקוטג' מכילים פחות • צפו

הגולש אורן יצחקיאן פרסם בפייסבוק סרטון בו הוא מוכיח לטענתו כי גביעי קוטג' של תנובה במשקל 125 גרם מכילים פחות מהכתוב על האריזה. תנובה מסרה כי "התקלה אותרה ומטופלת" וקוראת לצרכנים לפנות לקבל פיצוי (צרכנות)

(צילום: Oren Itzhakian‎‏, פייסבוק. תמונה ראשית: יח"צ)

סוער ברשת: הגולש אורן יצחקיאן העלה בעמוד הפייסבוק "ישראלים מתאחדים נגד השיטה" סרטון בו הוא מתעד כיצד לכאורה חברת 'תנובה' מטעה את צרכני הקוטג' לאחר שהתכולה בפועל פחותה מזו שרשום על גביעי הקוטג' הקטנים.

בסרטון, מתעד יצחקיאן כיצד הוא שוקל קילו קמח ועל המשקל מופיע 1,001, מה משלמד כי המשקל מדוייק. לאחר מכן הוא מניח שני גביעי קוטג' קטנים בזה אחר זה, אשר נכתב כי מכילים 125 גרם, אלא שהמשקל מעלה כי אחד מהם שוקל 100 גרם והשני 85 גרם בלבד.

בדף הפייסבוק, כתב יצחקיאן כי "אני מפיץ את הסרטון הזה כדי שכל לקוחות חברת תנובה ישימו לב שהם אכן מקבלים את כמות הקוטג' בהתאם למשקל המוצר שמוצג על האריזה שבגינה חברת תנובה גובה את מלוא הכסף מהצרכן".

"לאחרונה שמתי לב שהקוטג' שאנו רוכשים במשקל 125 גר' (כמו שתנובה מצהירה על גבי המוצר) אינו שוקל כפי שהם מצהירים והמשקל הרבה יותר קל", כותב יצחקיאן, "החלטתי שבכל פעם שנרכוש קוטג', לשקול את המוצר לפני פתיחתו וגיליתי שזה לא מקרה יחיד ומקרה זה חוזר על עצמו בכל פעם".

יצחקיאן מספר: "פעם שקלתי משקל של 79 גר' ופעם אחרת משקל של 89 גר' ואז הבנתי שחייב לשתף את הציבור והחלטתי לתעד את הפעמים הבאות. בסרטון זה ניתן לראות 2 מוצרי קוטג' שבמקום משקל של 125 גר' נמדד בפועל בקופסא אחת 86 גר' ובשניה 100 גר'".

"יש שיטענו שזו טעות בקו הייצור או בכיול המכשירים שלהם, אך אני מאמין שחברה בסדר גודל כמו תנובה שמרוויחה מיליונים צריכה לפחות שיהיה לה בקרת איכות כמו שצריך כדי למנוע מקרים אלו שבסופו של דבר באים על חשבון הכיס של הצרכן", אומר יצחקיאן.

בתגובה לסרטון ולסערה שהוא עורר ברשת, פרסמה חברת 'תנובה' בדף הפייסבוק שלה תגובה לדברים, בה נכתב: "בעקבות פניית הצרכן אורן יצחקיאן אלינו, ביצענו עם צאת השבת בדיקה ראשונית של מוצרים מדגמיים ולא איתרנו תקלה.

"כפי שהתחייבנו בפניו ובפני הציבור, ערכנו הבוקר בדיקות מקיפות ומעמיקות יותר הן בקו הייצור והן במאות מוצרים במחסני החברה וברשתות השיווק. לצערנו גילינו כי קיימת שונות רנדומלית במשקל בקו המייצר את הקוטג' והגבינה הלבנה באריזות 125 ולצד מוצרים רבים תקינים מצאנו גם מוצרים בתכולה חסרה. התקלה אותרה ומטופלת באופן מיידי.

"בעקבות זאת הורה מנכ"ל תנובה, אריק שור, על הקמת ועדת בדיקה בראשה יעמוד מומחה בעל שם, ד"ר שמואל אבן, במטרה לאתר את הגורמים לתקלה ולהפיק לקחים.

"אנו מודים למר יצחיקאן על שהפנה את תשומת ליבנו לתקלה ומבקשים להתנצל בפני ציבור צרכנינו.

"כל צרכן שבידו מוצר קוטג' או גבינה לבנה באריזת 125 עד תאריך פג תוקף 26/7 מוזמן לפנות למוקד שירות צרכנים בטלפון 1-800-666-244 ולקבל פיצוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר