עיתונאים וסופרים בארוחת ערב עם הזוג נתניהו: "שרה וביבי היו נעימים ולבביים"

הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר מספר בשיחה עם "כיכר השבת" על ארוחת הערב עם נתניהו ורעייתו בביתו של העיתונאי בני ציפר. "גם שרה וגם ביבי היו סופר-נעימים ולבביים" (ברנז'ה)

שרה ובנימין נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם)

לפני מספר חודשים, עוד קודם הבחירות האחרונות, בעקבות מתקפה תקשורתית כנגד הגברת שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה ביקש העיתונאי בני ציפר מעיתון הארץ לפגוש בגברת הראשונה זאת על מנת ללמוד על הלך הרוח שלה ועל הסיבות למתקפות נגדה.

לאחר הפגישה יצא ציפר נפעם ואף פרסם טור נדיר בו פירגן לרעיית ראש הממשלה וקבל על הדמוניזציה שנעשית לה בכלי התקשורת. "גיליתי אשה לבבית ומיוחדת" כתב ציפר המשמש כעורך הספרותי של העיתון. הטור עורר סערה, זאת לאור עמדותיו המדיניות והחברתיות של ציפר הנמצא בקצה השמאלי של המפה הפוליטית. מאז נוצר ערוץ קשר בינו לבין אשת ראש הממשלה והשניים שוחחו מידי פעם כשציפר מגלה אהדה לנתניהו.

ביום חמישי האחרון, הגיעו בני הזוג נתניהו לביקור חריג בביתו של ציפר ברעננה. בביקור השתתפו מלבד ציפר ורעייתו אירית גם הפרשן הכלכלי של הארץ וערוץ 2 נחמיה שטרסלר, הסופר אייל מגד ורעייתו הסופרת צרויה שלו, הסופר יואל נוח הררי וכן יגאל שוורץ ראש החוג לספרות באוניברסיטת באר שבע ורעייתו.

"אני הגעתי למפגש הזה", מספר שטרסלר, "בעקבות העובדה שאני חבר של בני ציפר במשך עשרות שנים. בני הציע לי לבוא למפגש שחשבתי שיהיה מעניין ואכן מיד אישרתי את בואי כשאני רואה בכך חלק מעבודתי העיתונאית לשמוע את נתניהו ב"נעלי בית" ובשיחה בלתי פורמאלית ללא מצנזרים, דוברים או הפרעות באמצע".

"נתניהו הגיע חנוט בחליפה ובעניבה", מספר שטרסלר "אולם עד מהרה הוריד את שתיהן והתיישב בחדר כשהוא "מתחבר" לשאר הנוכחים. גם הוא וגם שרה אשתו".

"חשבנו שיבוא לזמן קצר אולם הוא נשאר עם שרה במשך 3 וחצי שעות עד שהעוזר שלו רמז לו שהגיע הזמן ללכת. ביבי ושרה נשארו עד השעה 1 בלילה" מספר שטרסלר. "האווירה הייתה נעימה הרבה בזכות המארח בני ציפר שהכין את האוכל ואף נשא דברים מה שגרם לתחושה טובה ונעימה".

"נתניהו נשאל על ידינו בהרבה תחומים גם בנושאים היסטוריים, בנושא מצב היהודים בעולם וגם על עתיד מדינת ישראל נושאים חשובים ומעניינים".

כיצד שרה השתלבה בשיחה?

"שרה הרגישה מאוד בנוח. היא שוחחה עם כולם בכל הנושאים ודיברה על כל מה שעלה על שולחן הדיונים".

גילית שרה אחרת מזו שמוצגת בכלי התקשורת?

"אי אפשר מפגישה אחת נינוחה ונעימה", משיב שטרסלר, "להסיק מסקנות על בנאדם ולדעת האם כל מה שאומרים עליו הוא שקר או אמת. אני יכול לומר לך שבפגישה הזאת, הזוג נתניהו גם שרה וגם ביבי היו סופר-נעימים ולבביים".

שטרסלר מספר כי ציפר, שהוא איש תרבות מהשורה הראשונה, השכיל להביא שני צעירים בני 18 בוגרי תיכון לאומנויות תלמה ילין שניגנו על פסנתר וסקסופון כמה קטעי מוזיקה קלאסית, מה שגרם ליצירת אווירה טובה ונינוחה.

"אחרי שנתניהו ורעייתו עזבו עם כל שאר המאבטחים ושיירת הרכבים התיישבנו אנחנו "בני התמותה" והמשכנו לשוחח על החוויה שהייתה כאשר כל אחד מנתח את הדברים מהזווית שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר