שישה חודשי עבודות שירות למסעדן שהעסיק את רוצח החייל

בית משפט השלום בתל אביב, גזר הבוקר שישה חודשי עבודות שירות, על צחי אנטבי, שהעסיק במסעדתו "צחי בשרים", את המחבל נאדל עמאר שרצח את החייל תומר חזן הי"ד. הוא הורשע בעסקת שב"ח (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
תומר חזן הי"ד (צילום: מתוך YNET)

בית המשפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (שני), את דינו של צחי אנטבי, בעלי מסעדת "צחי בשרים" בבת ים, שהעסיק את המחבל שרצח את החייל תומר חזן הי"ד לפני כשנתיים.

הוא הורשע בהעסקה שלא כדין של שוהה בלתי-חוקי ובהלנתו שלא כדין בדירת מגורים מעל המסעדה. ונגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות.

השופטת לימור מרגולין-יחידי, אמרה כי אנטבי הביע צער כן ועמוק על התוצאה הקשה ושהוא גם פנה לרשויות החקירה עם היוודע הרצח וסייע להם באיתור השוהה הבלתי-חוקי. עוד היא ציינה בגזר הדין, כי אנטבי לא יכול ליהנות מהקלה שניתנת למי שהודה והביע חרטה.

צחי אנטבי בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי YNET)

בצאתו מבית המשפט אמר אנטבי: "אני מבין על מה אני צריך לקחת אחריות. היום כשעובד יגיע אני לא אסתפק באישורים האלה, אלך עם זה יותר רחוק. אני שואל מדוע המדינה לא לוקחת אחריות על האישורים האלה שלא נפלו מהשמיים. אני לא רוצה להגיד שאני יותר כאוב מהמשפחה של החייל, אבל אני כאוב לא פחות, הייתי מאוד קשור אליו, מאוד אהבתי אותו. החייל היה כוכב".

אנטבי אמר עוד כי "אני עד היום לא הצלחתי להרים את הראש מבחינה כלכלית, אני עדיין שורד עם העסק ולוקח אותו על הגב שלי. עם כל העובדים וכל המשפחות שיש לי על הגב. אני במשך 25 שנה עצמאי, אף פעם לא העסקתי שוהים בלתי חוקיים, עובדים מהשטחים אצלי לא נכנסים לעסק, עברנו ביקורות של משטרת הגבולות, משרד הכלכלה, משרד התמ"ת , הם באו והלכו בדיוק כמו שהם באו".

המחבל נדאל עאמר בן 42 עבד עם סמל תומר חזן במסעדה בבת ים, ושכנע אותו להצטרף אליו לביתו. הוא רצח אותו בשטח פתוח ליד הכפר סניריה והשליך את הגופה לבור מים. הוא התכוון להשתמש בגופה לצורך משא ומתן לשחרור אחיו מחבל תנזים, שהיה מעורב בפיגועים וכלוא כבר עשור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר