סדרתי: ניב אסרף, שביים את חטיפתו, ביים גם גניבת סלולרי מבת זוגו

ניב אסרף, שביים את חטיפתו בערב פסח, ביים לפני שלוש שנים גניבת סלולרי מבת זוגו. בזמן שהיו במלון הוא שכנע אותה להשאיר את המכשיר בחדר וחברו גנב אותו ולאחר מכן הם התלוננו במשטרה. היום יגזר דינו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניב אסרף (צילום: פלאש90)

מסתבך סדרתי: ניב אסרף שבדה את חטיפתו נחשד גם בגניבת סלולרי בעת שהיה שוטר משמר הגבול. היום (שני) יתקיים שלב הטיעונים לעונש בפרשה.

האירוע התרחש לפני שלוש שנים, אז החליט ניב אסרף לגנוב את הסלולרי של בת זוגו בעת שהיו בבית מלון. לצורך ביצוע הגניבה הסתייע החשוד בחברו אותו הציג כאחד מעובדי המלון. בדרך לא דרך הצליח אסרף לשכנע את בת זוגו להשאיר את הסלולרי במלון ובכך הצילח החבר לגנוב אותו.

מאוחר יותר ניגשו אסרף ובת זוגתו לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה על גניבה וכמה ימים לאחר מכן התברר כי המכשיר נמכר לאדם שלישי תמורת 800 שקל.

היום כאמור בית המשפט יגזור את דינו. סנגורו מוטי יוסף מסר: "מדובר בעבירה שמרשי ביצע לפני שלוש שנים ברגע של שטות ומעשה קונדס ולא מעבר לכך. הוא לקח אחריות, הודה, החזיר את הטלפון לידידתו ונקווה שהתיק יסתיים ללא הרשעה".

בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד אסרף וערן נגאוקר שביימו חטיפה בשומרון, בערב פסח האישום: מסירת ידיעה כוזבת וקבלת דבר במרמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר