הקרב ב'יהדות התורה'

מסמך חושף: הקואליציה תומכת באייכלר לוועדה למינוי דיינים

במסמך של הנהלת הקואליציה נקראים הח"כים להצביע עבור ח"כ ישראל אייכלר בבחירות שייערכו ביום רביעי לוועדה למינוי דיינים. ב'דגל התורה' שבים וטוענים כי לאייכלר אין סיכוי להיבחר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

הקואליציה עם אייכלר: במסמך שנשלח על-ידי הנהלת הקואליציה לראשי הסיעות מתברר כי טענת סיעת "אגודת ישראל" על ההחלטה של ראשי הסיעות בקואליציה לתמוך בנציג הסיעה ח"כ ישראל אייכלר לוועדה למינוי דיינים הינה נכונה ומאומתת.

תחת הכותרת "בחירת נציגי הקואליציה לוועדות בחירה/נושאי משרה שיפוטית", נכתב במסמך כי הבחירה תתקיים ביום רביעי הקרוב מיד לאחר הדיון בהצעות החוק הפרטיות כשההצבעה הינה חשאית.

המומלצים של ראשי הקואליציה ל"וועדה לבחירת דיינים" הינם חברי הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) ונאווה בוקר (הליכוד).

בכך מתברר כי טענות "אגודת ישראל" על תמיכת הקואליציה בנציג הסיעה החסידית הינם נכונות וכי סיכוייו לנצח הינם לכאורה גבוהים זאת בניגוד לטענות סיעת "דגל התורה".

המסמך של הנהלת הקואליציה

עם זאת חשוב לזכור כי לטענת 'דגל התורה' מאוחר ומדובר בהצבעה חשאית הרי שלמרות התחייבות הקואליציה אין לסמוך על כך שאכן חברי הכנסת יתמכו בח"כ אייכלר ומבחינתם סיכוייו להיבחר קלושים.

כזכור הגיש יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני את מועמדותו לבחירה כנציג בוועדה למינוי דיינים זאת לאחר שבסיעה הליטאית נטען כי התפקיד שייך להם באופן מסורתי וכי לאייכלר אין סיכויים להיבחר מאחר וחברי הכנסת לא יבחרו בו לתפקיד.

אמש, נועדו ראשי "דגל התורה" עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שהורה לח"כ גפני שלא להסיר את מועמדותו לתפקיד מאחר והתפקיד מגיע ושייך ל'דגל התורה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר