וינשטיין הורה על חקירה פלילית בפרשת מעונות ראש הממשלה

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לאמץ את המלצת הפרקליטות והמשטרה לפיה, יש מקום לפתוח בחקירה פלילית בנוגע לפרשת מעונות ראש הממשלה (חדשות, משטרה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לאמץ את המלצת פרקליט המדינה וראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרת ישראל, לפיה, יש מקום לפתוח בחקירה פלילית בנוגע למספר עניינים הקשורים בהתנהלות מעונות ראש הממשלה. כך נמסר היום (שני) מלשכת היועץ המשפטי.

על פי ההודעה, היועץ המשפטי לממשלה הנחה את ראש האגף לחקירות ולמודיעין בהתאם לכך, וזאת בהמשך לבדיקה שנערכה על ידי יחידת להב 433 יאח"ה בנושא זה בחודשים האחרונים על פי החלטת היועץ.

"מטבע הדברים, לא נוכל להרחיב בעניין פעולות חקירה שננקטו ושיינקטו ולא נוכל להתייחס לזהות המעורבים שיוזמנו להיחקר במסגרת החקירה הצפויה" נמסר בהודעת היועץ.

עוד נמסר כי "בהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין, החקירה תנוהל בלהב 433 יאח"ה, והיא תלווה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים".

במסגרת החקירה, צפוי להיחקר סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף. בשלב זה החקירה לא תתמקד בבני הזוג נתניהו.

המלצת המשטרה והפרקליטות מגיעה בעקבות פרסום דו"ח מבקר המדינה ערב מערכת הבחירות האחרונה, אז פרסם המבקר יוסף שפירא דו"ח שעסק בניהול המעונות הפרטיים והרשמי של נתניהו והעלה שורה של הוצאות מופרזות, חריגה ממגבלות התקציב, בזבזנות וחוסר רגישות ציבורית.

המבקר העביר לפרקליטות את הממצאים הנוגעים לפרשיה החמורה ביותר שנסקרה בדו"ח - שכירת שירותיו של החשמלאי אבי פחימה, חבר מרכז ליכוד המקורב למשפחת נתניהו, שהועסק תמורת תשלום מופרז, זאת למרות איסור מפורש שהוטל על ידי ועדה ועדת פנימית מיוחדת במשרד ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר