זה רק תרגיל: ניסוי צופרים בירושלים

כחלק מתרגיל גדול של פיקוד העורף, יחד עם כוחות ההצלה, באזור ירושלים, ייערך ביום רביעי ניסוי צופרים בירושלים, כאשר בשעה 10:05 תישמע אזעקה באזור הבירה (חדשות, צבא)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתמול (ראשון) החל תרגיל גדול של פיקוד העורף באזור ירושלים. התרגיל יסתיים ביום רביעי. במסגרת התרגיל, 'איחוד הצלה' יערכו מחר עם המנהל הקהילתי אשכולות תוך שיתוף פעולה עם אגף הביטחון של עיריית ירושלים ונציגי פיקוד העורף, תרגיל גדול במסגרתו ידמו בין היתר פגיעה ישירה של טיל בבניין מגורים עם עשרות נפגעים מדומים שיקבלו טיפול רפואי ראשוני ממתנדבי איחוד הצלה שישתתפו בתרגיל.

התרגיל ייערך מחר בין השעות 18:00-20:00 במנהל קהילתי אשכולות בשכונת שמואל הנביא. במהלך התרגיל יישמעו קולות נפץ ותורגש תנועה ערה של רכבי חירום והצלה בשכונה.

בתרגיל צפויים להשתתף כמאה מתנדבים מאיחוד הצלה, המנהל הקהילתי, פיקוד העורף, עיריית ירושלים ונציגי משטרת ישראל. בנוסף, במסגרת התרגיל, ייערך ביום רביעי ניסוי צופרים באזור ירושלים.

בשעה 10:05 תישמע אזעקה עולה ויורדת באזור ירושלים והסביבה. במידה ותופעל אזעקת אמת, תישמע אזעקה נוספת לאחר מכן.

בתוך כך, מחר, החל מהשעה 16:30, ייערך תרגיל בקריה בתל אביב בהובלת יחידת האבטחה של הבסיס ובשיתוף משטרת ישראל, מגן דוד אדום ואגף האבטחה של משרד הביטחון.

במהלך התרגיל תורגש תנועה ערה של כוחות חירום, יישמעו פיצוצים, ויחולו שיבושים בכניסה והיציאה מהבסיס. כחלק מהתרגיל ייחסם הגשר ממגדלי עזריאלי לבסיס בין השעות 16:30-18:30.

דובר צה"ל מדגיש כי התרגיל תוכנן מראש כחלק מגרף האימונים השנתי ומיועד לשמירה על כשירות וכוננות הכוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר