אשת הרב יאשיהו פינטו ניסתה לשים קץ לחייה, מצבה קל

הרבנית דבורה פינטו, אשת הרב יאשיהו פינטו, פונתה לבית החולים ברזילי לאחר שככה"נ ניסתה שוב לשים קץ לחייה. בעבר אמר הרב פינטו כי הסכים לחתום על הסכם טיעון בכדי להגן על אשתו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבנית דבורה פינטו (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

בשעה האחרונה (שני) פונתה הרבנית דבורה פינטו, אשת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא במצב קל, זאת לאחר שככל הנראה ניסתה שוב לשים קץ לחייה.

הרבנית פינטו אושפזה בשנים האחרונות מספר פעמים בעקבות ניסיונות אובדניים, כשבין היתר הדבר אף הובא לידיעת בית המשפט במהלך הדיונים שהתקיימו בפרשה בה הואשם הרב במתן שוחד ובה הורשע בעסקת טיעון. סמוך לחתימה על העסקה, אמרו בסביבתו של הרב פינטו כי הסכים להודות בהאשמות נגדו - בכדי להגן על חייה של אישתו. כאמור, מצבה של הרבנית קל אולם הציבור נקרא להתפלל לרפואתה השלימה.

על פי ההערכות בקהילת הרב, מלכתחילה סבלה הרבנית פינטו מקשיים נפשיים אולם החקירות סביב בעלה כמו גם ההאשמות הקשות על כך שהעניק שוחד לתת ניצב אפרים ברכה ז"ל החריפו את מצבה וגרמו לקושי נוסף בהתמודדות עם המצב המורכב אליו נקלעה יחד עם בני משפחתה. כאמור, מצבה של הרבנית קל ולא נשקפת סכנה לחייה אולם הציבור נקרא להתפלל לרפואתה השלימה.

ב-2012 פונתה הרבנית פינטו לבית החולים לאחר שנטלה מינון מוגדל של כדורים, זאת בתקופה בה התנהלה חקירה כנגד האדמו"ר ורעייתו על מתן שוחד לקצין אפרים ברכה ז"ל.

עו"ד אלי זוהר, אמר לאחר התקרית ההיא כי "לא היה נכון לחקור את הרבנית". עו"ד אמיר דן, שייצג את האדמו"ר ורעייתו בחקירה אמר כי "התרענו בפני בית המשפט והמשטרה שמדובר בדיני נפשות, אך לצערנו התעלמו מהתרעותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר