נגד 'ישראל ביתנו'

באופוזיציה בחרו מועמדים לוועדות למינוי דיינים ושופטים

באופוזיציה הודיעו על המועמדים שלהם בבחירות מחר לוועדות למינוי דיינים ושופטים. עפר שלח ואיילת נחמיאס ורבין ינסו לנצח את רוברט אילטוב מישראל ביתנו שהוסכם גם כמועמד הקואליציה (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מאה ועשרים חברי הכנסת יבחרו מחר (רביעי), את חברי הוועדה למינוי דיינים והוועדה למינוי שופטים, הבחירות חשאיות ומתקיימות מאחורי הפרגוד שיוצב במליאת הכנסת.

באופוזיציה הגיעו הבוקר להסכמה על מועמדים משותפים, ח"כ עפר שלח מיש עתיד, ואיילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני, הם השניים שיתמודדו על תפקיד חבר הוועדה למינוי שופטים. השניים ינסו לנצח את ח"כ רוברט אילטוב שנבחר כנציג הקואליצה ו'ישראל ביתנו' לתפקיד.

במקביל, באופוזיציה בחרו גם את חברת הכנסת רויטל סויד כנציגה לוועדה למינוי דיינים, מה שנראה כחסר סיכוי וזה בזמן שב'יהדות התורה' טרם הגיעו להסכמות ושני חברי כנסת - משה גפני וישראל אייכלר, הגישו מועמדות לתפקיד חבר הוועדה.

יצוין, כי על פי תיקון חוק שעבר בכנסת הקודמת, בכל ועדה חייב שתהיה אשה אחת כנציגת הכנסת. מה שאומר שאם בסיבוב הראשון יבחרו שני חברי כנסת, הרי שמי שהשיג רוב מבין השניים יבחר ויתקיימו בחירות חוזרות כאשר רק המועמדות יתמודדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר