מרוצים וכועסים

באגודת ישראל תוהים: "למה היינו צריכים את הביזיון הזה?"

גורם באגודת ישראל מביע סיפוק בשיחה עם 'כיכר השבת' על הסרת מועמדותו של ח"כ משה גפני מחברות בוועדה למינוי דיינים, אך מותח ביקורת: "גררו אותנו לבוץ וגרמו חילול השם" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי הכנסת משה גפני, יעקב ליצמן ומאיר פרוש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ב"אגודת ישראל" מביעים סיפוק מהסרת מועמדותו של ח"כ משה גפני, אך תוהים "בשביל מה נאלצנו לספוג את כל הביזיונות הללו?", כך לדברי גורם בכיר בתנועה ל"כיכר השבת".

בתנועה החסידית קיבלו כאמור בסיפוק את הודעתו של יו"ר תנועת דגל התורה ח״כ משה גפני על הסרת התמודדותו מהוועדה למינוי דיינים ואומרים כי היה זה הליך "טבעי ומתבקש".

"מלכתחילה ידענו שהצדק איתנו וכי התפקיד מגיע לנציג הסיעה החסידית ח"כ ישראל אייכלר שקיבל את האפשרות להתמודד ביושר. חבל שהיו גורמים בעלי אינטרסים שניסו לייצר פילוג וסכסוך וגרמו לחילול השם הגדול". אומר גורם באגודת ישראל.

לדבריו, "בסך הכל, עכשיו, אחרי ההתפטרות של גפני - חזרנו לנקודת ההתחלה שהיינו בה לפני שבוע בדיוק - על כל הצדדים לקיים ההסכם ולבחור באייכלר ובמקביל לתמוך בחוק הנורבגי". הוא הוסיף כי "דגל התורה לא הרוויחה כלום מה"פארסה" שהתרחשה כאן בשבוע האחרון וחבל שהם גררו את כולנו לבוץ הזה".

באגודת ישראל הוסיפו ואמרו כי "אין ספק שכבר מלכתחילה ידענו שבדגל יסירו את המועמדות. בתחילה הם זלזלו וחשבו שמדובר בגחמה של אייכלר, אולם כשהבינו שליצמן רתם את ראשי סיעות הקואליציה ושגדולי האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה מביעים באייכלר תמיכה חד משמעית וגיבוי נחרץ להתמודדותו הרי שהם הבינו שאין להם סיכוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר