מהפך באחוזי ההאזנה

לאחר שנים: רדיו 'קול חי' עוקף את רדיו 'קול ברמה'

סקר TGI למחצית הראשונה של 2015 מציג מהפך בהרגלי האזנה של הציבור החרדי • רדיו "קול חי" במקום הראשון עם 5.6 אחוזי האזנה • במקום השני: רדיו "קול ברמה" עם 4.5 אחוזי האזנה (ברנז'ה)

(צילום: באדיבות רדיו קול חי, קול ברמה)

מהפך באחוזי ההאזנה: סקר טי.ג'י.איי המתפרסם היום (רביעי) חושף את נתוני האזנה לתחנות הרדיו של המגזר החרדי והדתי, במחצית הראשונה של שנת 2015 ומציג מהפך בהרגלי האזנה של המגזר החרדי.

לאחר שנים רבות בהן רדיו 'קול ברמה' הוביל במקום הראשון באחוזי האזנה במגזר החרדי, במחצית הראשונה של 2015 חל מהפך ורדיו 'קול חי' ממוקם כיום במקום הראשון בהרגלי האזנה במגזר החרדי.

לפי נתוני הסקר, רדיו 'קול חי' נהנה בחצי הראשון של 2015 מ-5.6 אחוזי האזנה, לעומת 5.1 אחוזי האזנה בסקר הקודם, שהם עלייה של כעשרה אחוזים.

במקום השני, תחנת "קול ברמה" עם 4.5 אחוזי האזנה, לעומת 5.5 אחוזי האזנה בסקר הקודם שהם ירידה של 17 אחוזים ביחס לסקר הקודם.

במקום השלישי תחנת "גלי ישראל" למגזר הדתי עם 2.0 אחוזי האזנה, לעומת 1.8 אחוזי האזנה בסקר הקודם.

הפעם הראשונה בה תחנת "קול ברמה" הדיחה את "קול חי" מהמקום הראשון היה בסקר TGI שפורסם בחודש יולי 2012, ומאז שמרה על מקומה בפסגה, אלא שכעת, שוב נוצר מהפך ותחנת "קול חי" מתמקמת במקום הראשון.

אבי רוזן, מנכ"ל "קול חי" מסר בתגובה כי "הנתונים בסקר הנוכחי משקפים נאמנה את עבודתם הקשה של מגישי וכתבי "קול חי", אשר עושים לילות כימים להפקת התוכן האיכותי ביותר עבור הקהל החרדי בישראל. נמשיך בעזרת השם לפעול למען קהל מאזיננו".

תגובת רדיו "קול ברמה": "בתוך זמן קצר מאז הקמתה הפכה תחנת הרדיו 'קול ברמה' לכלי תקשורת מקצועי עצמאי ובלתי תלוי הקובע והמשפיע ביותר על סדר היום בציבור החרדי ובכוונתה להמשיך ולהתפתח בכיוונים אלו גם בעתיד. מעמדה האיתן ובעיקר החיבור שלה למאזיניה הרבים המגיעים מכל גווני האוכלוסייה החרדית והדתית בישראל הם לגאווה ולאות עבור התחנה והיא תמשיך להיות נאמנה לעקרונות המלווים אותה מאז הקמתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר