צפו: כך הציתו החשודים את בית הספר הדו לשוני

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עונשי מאסר בפועל על שניים ממציתי בית הספר הדו לשוני בבירה. כעת מתפרסם סרטון ממצלמות האבטחה, בו מתועדים המציתים. צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(תמונה ראשית ווידאו: מתוך ynet. צילום: גיל יוחנן - ynet)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי) עונשי מאסר בפועל על שניים ממציתי בית הספר הדו לשוני בירושלים. כעת, מתפרסם סרטון ממצלמות האבטחה של בית הספר בו מתועדים החשודים כשהם מציתים את בית הספר.

בסרטון, שפורסם באתר ynet, ניתן לראות את החשודים, האחים שלמה ונחמן טויטו, מגיעים למקום יחד עם יצחק גבאי, שמשפטו עדיין מתנהל, עם בקבוקי בנזין, מצית, תרסיס צבע ושקית ניילון, כשפניהם וידיהם מכוסות ונעליהם עטופות בשקיות ניילון.

שניים מהם נראים במצלמות כשהם נכנסים לשתי כיתות דרך החלון ושופכים דלק, כאשר במקביל, השלישי מרסס כתובות על הקיר: "מוות לערבים", "כהנא צדק", "אין דו-קיום עם סרטן" ו"די להתבוללות". לאחר מכן נראה אחד מהם מצית את הכיתה והשלושה נמלטים מהמקום.

כאמור, מוקדם יותר היום גזר בית המשפט המחוזי בירושלים שנתיים וחצי מאסר על נחמן טוויטו (18) ושנתיים מאסר על אחיו שלמה (20), שניהם פעילי ארגון להב"ה מביתר עילית. משפטו של יצחק גבאי (22) מירושלים עדיין מתנהל. הנאשמים יצאו מאולם בית המשפט מחייכים ושרים שירי "כמה טוב השם". לדבריהם, "זה היה שווה את המחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר