דבר המנצח

ישראל אייכלר: "יש לחזק את בתי הדין בעשרות דיינים"

ח"כ ישראל אייכלר התייחס לבחירתו לחבר בוועדה למינוי דיינים ושיבח את "מסירותם ועמלם של חבריי לתנועה שעמלו קשות". אייכלר ציין כי ילמד את הבעיות הקשות במערכת בתי הדין (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
המנצח הגדול, ח"כ ישראל אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הוועדה למינוי דיינים: ח"כ ישראל אייכלר נבחר הלילה (חמישי) ברוב עצום של 97 חברי כנסת שתמכו בו לתפקיד חבר הוועדה למינוי דיינים.

אייכלר נשמע מפויס יותר אחרי הימים הקשים במאבק מול יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שפרש ברגע האחרון מהמירוץ מחשש שאף נציג חרדי לא ייבחר.

דקות לאחר הניצחון אמר אייכלר: "יש לחזק את בתי הדין בעשרות דיינים שיקל על העומס בדיונים".

לדבריו: "אני מבקש ללמוד את הבעיות במערכת בתי הדין הרבניים, בימים הקרובים, זאת כדי שאוכל להתגייס לטובתם של הדיינים והמתדיינים כאחד. לא נסתפק במינוי דיינים החסרים בתקנים הקיימים אלא נפעל בכנסת להוספת תקנים נוספים. רק כך נוכל להקל על העומסים הבלתי נסבלים.

"בכך נקדש שם שמים בהדיפת הטענות על עינוי דין וסחבת, הנובעת אך ורק בגלל אי מינוי דיינים. הדיינים קורסים מעבודה וערימות תיקים מצטברים בבתי הדין הנמצאים בתנאים בלתי אפשריים".

אייכלר הודה לח"כים מהקואליציה והאופוזיציה שתמכו בו ואמר כי זה "מוכיח את האהדה לנציגי יהדות התורה, הנושאים את דבר ה' ברמה, בלי להתכופף על קוצו של יוד".

"אני רוצה לציין במיוחד את מסירותם ועמלם של חבריי לתנועה שעמלו קשות כדי להשיג את המספר הרב של הח"כים שתמכו בי באופן חוצה מפלגות", הוסיף אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר