נתניהו ינקום בחרדים?

נאוה בוקר על ההפסד: "אין קואליציה"

ח"כ נאוה בוקר שהפסידה בבחירות לוועדה למיני דיינים, אמרה כי זה אומר "שאין קואליציה" ורמזה שביום שני לא תבוא להצביע עם הממשלה. האם נתניהו ינקום בעקבות ההפסד בחרדים? (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ נאוה בוקר (צילום: מוטי קמחי - ynet)

הוועדה למינוי דיינים: המפסידה הגדולה של הבחירות החשאיות שנערכו הלילה (חמישי) בכנסת היא ח"כ נאוה בוקר, נציגת הקואליציה, שא נבחרה, זאת למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה תמכו בה.

כפי הנראה חברי כנסת חרדים בחרו שלא להצביע עבורה בעקבות חשיפת "כיכר השבת" על דבריה נגד הרבנות הראשית ובעד הקונסרבטיבים.

אך בקרב חברי הכנסת שומרים הבוקר על שתיקה, מסרבים לחשוף למי הצביעו כאשר החשש הגדול הוא שראש הממשלה נתניהו ינקום בדרכו שלו בסיעות החרדיות לאחר שהצביעו נגד עמדתו.

גם כלפי חוץ, רגע לפני ההצבעה, ראשי הסיעות החרדיות העבירו מסר לחברי הכנסת להצביע עבור בוקר. "מאחורי הפרגוד זה משהו אחר, זה אני והדת שלי, ועבור איזו אישה אני יכול להצביע עבור תפקיד רגיש כזה", אמר בכיר במפלגות החרדיות.

בלשכת ראש הממשלה זועמים על החרדים ושעות קודם ההצבעה איימו בכירים בלשכת נתניהו כי במידה ובוקר תפסיד "הסיעות החרדיות ישלמו על זה", כאשר ההערכה היא שבליכוד ינסו לדחות את ההצבעה על החוק הנורבגי.

בינתיים נאוה בוקר עצמה זועמת על הקואליציה, בשיחה קצרה עם גלי צה"ל, רגע אחרי שהבינה שהפסידה את הבחירות, אמרה בוקר: "ההפסד אומר שאין קואליציה".

ח"כ בוקר העבירה מסר ברור שהיא לא מתכוונת להצביע עם הקואליציה במיוחד בהצבעות החשובות של יום שני ואמרה: "אני בבית ביום שני, איזה כיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר