רבנים דתיים-לאומיים גיסו כסף לשיפוץ כנסיית הלחם והדגים

קבוצת רבנים מהציבור הדתי לאומי, יחד עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השיקו פרויקט באתר 'מימונה' לגיוס כסף לשיפוץ כנסיית הלחם והדגים שנשרפה. כעת הם כבר הגיעו ליעד התרומות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

רבנים בציבור הדתי לאומי, הצליחו לגייס עשרות אלפי שקלים בשבועות האחרונים לשיפוץ כנסיית 'הלחם והדגים', שהוצתה בחודש שעבר.

הרבנים יחד עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הצליחו לגייס 50 אלף שקלים - אותם יעבירו לאחראים על הכנסייה בכדי שאלו ישפצו אותו במהירות המרבית.

הרב גושן-גוטשטיין אמר בהשקה בלשכת יו"ר הכנסת כי "רבנים מוציאים מדי פעם גינויים לתופעת "תג מחיר", וקובעים שאין היא עולה בקנה אחד עם ערכי היהדות, אך גינויים אלו אינם מועילים. הם אף נתפסים כיציאה ידי חובה של הרבנים, ולאו דווקא כאמירה עקרונית וכנה".

לדבריו, "כשיהודים מכניסים את היד לכיס, זה מעביר מסר אחר לגמרי מאשר מסתפקים בגינוי".

עתה לאחר שהקמפיין באתר 'מימונה', עמד ביעדיו הראשוניים ונותר עוד כשבוע עד סיומו, אומר גושן-גוטשטיין כי "ההיענות הראשונית לקמפיין מרשימה. ההזדהות עם מטרות הקמפיין חוצה מחנות, ומביעה מסר יהודי עקרוני השונה מהותית מן המסר של שורפי הכנסיות".

הוא מוסיף כי "הקמפיין עובר משלב הגעה ליעד גיוס התרומות, ליעד גיוס הקולות התומכים בחזון הידיעות על בסיס תרומה מינימלית שתגדיל משמעותית את מספר הקולות החתומים על חזון הידידות ובכך תעיד על עומק הסלידה ממעשי השנאה ועומק השאיפה לדו קיום הרמוני בין הדתות בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר