הפרקליטות פתחה מחדש את תיק דריסת הנער גל בק

שרת המשפטים שקד הודיעה כי הפרקליטות החליטה לפתוח מחדש את חקירת דריסת הנער גל בק שהתרחשה לפני כעשר שנים, זאת בעקבות ערר שהגישה המשפחה בשל עדויות חדשות (חדשות ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גל בק (צילום: מתוך YNET)

פרקליטות המדינה פתחה מחדש את תיק חקירת התאונה שבה נהרג הנער גל בק לפני עשר שנים, כך הודיעה שרת המשפטים איילת שקד מהבית היהודי.

שרת המשפטים התייחסה לכך במליאת הכנסת ואמרה כי "הפרקליטות חידשה את החקירה, פתחה את התיק מחדש וגבתה עדויות ותגבה עדויות חדשות".

הפרשה נפתחה מחדש, לאחר תחקיר ערוץ 1 של איילה חסון ויפעת גליק, שפורסם לאחרונה, ובו נטען כי עדי ראייה לתאונה סתרו את הגרסה של הנהגת שלפיה היא נכנסה לצומת באור ירוק. על פי הנטען, תיק החקירה נסגר תוך שבועות ספורים. הנהגת, בת למשפחה אמידה ומיוחסת, לא הועמדה לדין מעולם.

שקד הוסיפה ואמרה כי "בסוף התהליך, ולאחר גיבוש האמצעים, תתגבש עמדה שתועבר למחלקת עררים בפרקליטות או המשנה לפרקליט המדינה, והם יקבלו החלטה אם יש מקום או ניתן להגיש כתב אישום".

מהפרקליטות נמסר: "בעקבות הגשת הערר על ידי המשפחה, הפרקליטות בודקת את הטענות בערר. לשם כך נגבו עדויות חדשות מכמה אנשים. מטבע הדברים לא נוכל לפרט על תוכן העדויות, אולם השלמת החקירה נמצאת בעיצומה ובסיומה תתגבש החלטה בערר. מובן מאליו כי עצם בדיקת הערר וביצוע פעולות חקירה נוספות, אין בהם כדי ללמד על תוצאות הערר".

לפני כיומיים כ-400 בני אדם התכנסו בתל אביב באירוע הזדהות עם משפחתו של גל שכאמור נדרס לפני כעשר שנים. המשתתפים הדליקו נרות לזכרו במקום התאונה - פינת הרחובות קק"ל וחיים לבנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר