דבר המפסידה

נאוה בוקר מאשימה: הוכפשתי ללא רחם, היה נגדי ציד מכשפות

ח"כ נאוה בוקר שהפסידה בבחירות על הוועדה למינוי דיינים מגיבה: "הוכפשתי ללא רחם ומכל כיוון, מאז שהצגתי מועמדות החל כנגדי ציד מכשפות" • ויש גם ביקורת על חשיפת 'כיכר השבת' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נאוה בוקר (צילום: Avi Ohayon/ GPO/Flash90)

דבר המפסידה: ח"כ נאוה בוקר שהפסידה הלילה (חמישי) בבחירות לנציגי הכנסת בוועדה למינוי דיינים, לאחר שחלק מחברי הכנסת החרדים בחרו ככל הנראה שלא להצביע עבורה, בשל חשיפת "כיכר השבת" על דעותיה נגד ממסד הרבנות, מגיבה בהרחבה להפסד בהטחת האשמות.

בשעות הצהריים העלתה נאוה בוקר פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו מתייחסת בהרחבה להפסד שהגיע למרות תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במועמדותה ופעילותו למען בחירתה. "על פי אמונתו של העם היהודי מתאריך י"ז בתמוז ועד אחרי תשעה באב - תקופת בין המצרים, יש להשתדל לנהוג איפוק בכל הסובב אותך וכלפי הסובב אותך", היא כותבת בפתח הפוסט.

"לצערי בימים אלה הוכפשתי ללא רחם ומכל כיוון אפשרי", כותבת בוקר ותוקפת את עיתון "הארץ" בטענה כי הוא "מנסה לעשות דה לגיטימציה לחברי כנסת מן הימין. כעת הגיע תורי. ראשית, אני מודה לעיתון על הבחירה, כנראה שאם הם בחרו להתמקד בי אז אני עושה משהו טוב".

בשלב הזה עוברת בוקר להתייחס לחשיפת "כיכר השבת" על הציטוטים שאמרה ערב הבחירות לכנסת ה-20, לפני מספר חודשים בכנס של "על משמר הכנסת", וכותבת: "השיא של רצח האופי שנעשה לי הגיע לידי כך שכדי למנוע את בחירתי כחברה בוועדה לבחירת דיינים, הפיצו שאני קונסרבטיבית והגיעו עד לאיחולים איומים מצד גורמים אינטרסנטיים שליליים שלא בחלו בשום אמצעי".

"אסיים בהערה אישית לעורכי האתרים החרדים", כותבת בוקר, "אשמח לדעת מהו סולם הערכים ממנו אתם ניזונים ושואבים רכילויות זולות ומשפטים שהוצאו מהקשרם והופכים אותם לכותרות ראשיות. את הפסוק, "לא תלך רכיל בעמך, לא תעמוד על דם רעיך" למדתם?".

"מסקרן אותי לדעת מיהם הרכלנים שאתם מסתודדים איתם בערב תשעה באב ו"משיגים" את דברי ההבל שגורמים לפלגנות בעם ולמאות טוקבקיסטים משני צידי המתרס לכתוב נאצות. סברתי שאתם באים מעולם ערכים שונה", תוקפת ח"כ בוקר.

"ברצוני להבהיר", היא מוסיפה, "נתבקשתי ולא ביקשתי להיות חברה בוועדה למינוי דיינים ומאז שהצגתי מועמדות החל כנגדי ציד מכשפות. לא הסרתי את מועמדותי שכן מועמדותי לא היתה אישית אלא קואליציונית".

בוקר מוסיפה וכותבת כי "אני מילאתי את חלקי והצבעתי עבור רשימת הקואליציה ללא היסוס. לצערי אנשי קואליציה אחרים כנראה "בשל ניסיונם הרב ממני" לא גילו אחריות דומה והתנהגותם הוכיחה כי אין משמעות להתנהלות ולמשמעת קואליציונית".

"אני מבקשת לחזק את ידי רה"מ בנימין נתניהו וסומכת על שיקול דעתו איך וכיצד יבחר לנהוג במי שלא פעל כיאה לחבר קואליציה", כותבת בוקר לסיום.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בוקר התבטאה ערב הבחירות ואמרה כי "אף פעם לא ידעתי איך להגדיר את עצמי. באתי מבית שהוא דתי-לאומי, מצד שני במהלך השנים כבר הפכתי להיות אדם חילוני. אני מאמינה בנישואים אלטרנטיביים, בקידום מעמד האישה, דברים שאולי סותרים את את הדת ה'רגילה'".

"אני החלטתי שעם הרבנות אני סיימתי. זאת היתה החלטה אישית. הבנתי עד כמה זה נורא ועד כמה זה קשה, וכמה הם מקשים על הציבור בעיקר שרוצים להתגרש. שלא לדבר על אלה שרוצים להתחתן. יש קשיים רבים ואני חושבת שנכון לטפל בכל מה שקשור בכך. אנחנו החלטנו לעשות טקס אלטרנטיבי להחתן בדרך משלנו", טענה בוקר.

על הקהילה הקונסרבטיבית אמרה בוקר: "אני מאוד מתחברת למה שנעשה כאן בקהילה הקונסרבטיבית. אני שוקלת להצטרף, תקבלו אותי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר