צפו: כך נעצרו 20 גנבי ומפעילי משחטות רכב

בתום פעילותם של שני סוכנים סמויים, פשטו הלילה כוחות משטרה גדולים על בתי חשודים בסחר בכלי רכב גנובים ובפירוק כלי הרכב במשחטות רכב בשטחי יהודה ושומרון. 20 חשודים נעצרו. צפו (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בתום פעילותם של שני סוכנים סמויים במסגרת חקירת להב 433, פשטו הלילה (חמישי) כוחות משטרה גדולים על בתיהם של חשודים בסחר בכלי רכב גנובים ובפירוק כלי הרכב במשחטות רכב בשטחי יהודה ושומרון. 20 חשודים נעצרו.

הפעילות הנרחבת הלילה בוצעה בהובלת יחידת אתג"ר (איתור ותפיסת גנבי רכב) בלהב 433 ובשיתוף מחוז ש"י, כלל יחידות להב 433, לוחמי ספיר במג"ב וכוחות צה"ל. בחיפוש בבתי החשודים, במשחטות הרכבים ובמחסנים נתפסו כלי רכב גנובים ועשרות חלקי חילוף גנובים. במסגרת ההפעלה ביצעו סוכנים סמויים שהפעילה אתג"ר עשרות עסקאות, בהן רכשו כלי רכב גנובים, מזויפים או כלי רכב שפורקו שלא כדין.

לחשודים מיוחסות עברות של סחר ברכב, סחר בחלקי רכב גנובים, פירוק חלקים מרכב, שינוי זהות של רכב, זיוף ומרמה וקשירת קשר לביצוע פשע. מחר יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

פעילות זו מצטרפת לשורת חשיפות, מעצרים וכתבי אישום בתחום זה כחלק מהמאבק הנחוש והמתמשך של משטרת ישראל בגניבות הרכב, סחר בלתי חוקי בחלפים גנובים והפעלת משחטות רכב, המשפיעים על תחושת הביטחון של הציבור ועל בטיחות כלי הרכב בכבישי ישראל.

(חטיבת דובר המשטרה)

"הצלחנו לאסוף ראיות נגד סוחרי רכבים וחלקי רכב גנובים, לאחר שרכשנו את אמונם וביצענו מספר רב של עסקאות. אני מאמין שהפעילות שעשינו לאורך החודשים האחרונים תשפיע על גניבות הרכב במדינת ישראל".

כך תיאר אחד הסוכנים הסמויים, שהופעל ע"י יחידת אתג"ר בלהב 433, את הפעילות שהביאה למעצרם של החשודים.

מהמשטרה נמסר כי "הפעלת הסוכנים הסמויים והפשיטה שבוצעה בעקבותיה הם חלק נוסף במאבק הבלתי מתפשר של משטרת ישראל בתופעת גניבות הרכבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר