12 אוהדי "בית"ר" הורחקו מהמגרשים וייאלצו להופיע בתחנת המשטרה

ביהמ"ש השלום בי-ם הרחיק מהמגרשים 12 אוהדים של בית"ר ירושלים, זאת בגין ההתפרעות במשחק מול 'שרלרואה' בבלגיה. האוהדים ייאלצו להגיע לתחנת המשטרה בכל פעם שבית"ר משחקת (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אוהדים של בית"ר ירושלים (צילום ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

בית משפט השלום בירושלים נענה לבקשת חוקרי מרחב מוריה והרחיק 12 אוהדים של קבוצת הכדורגל "בית"ר ירושלים", זאת בגין ההתפרעות במשחק מול קבוצת "שרלרואה" בבלגיה.

השופט קבע בהחלטתו כי "חומר חקירה זה מלמד כי המשיבים נהגו, לכאורה, באופן שיש בו להקים חשש סביר כי הימצאותם במגרשי הספורט עשויה להביא להפרת הסדר הציבורי ולהפיכתו של ספורט מהנה ל'מלחמה' חסרת טעם וחסרת פשר אשר עשויים להיות בה נפגעים לא מעטים".

עוד הוסיף השופט כי "חבל שלא ניתן לחובבי כדורגל לצפות באירוע ספורטיבי מהנה עם ילדיהם מבלי להיות מעורב באירועים אשר בינם ובין אהדה לקבוצת כדורגל בעלת היסטוריה ספורטיבית מפוארת אין ולא כלום".

מתוך האוהדים שהורחקו, אוהד אחד הורחק לשנתיים, תשעה אוהדים הורחקו לשנה, אוהד אחד לחצי שנה ואוהד אחר לשלושה חודשים. בנוסף, כל המורחקים ייאלצו להתייצב בתחנת המשטרה הסמוכה למקום מגוריהם ויחתמו בפני היומנאי כעדות על התייצבותם בכל עת בו ייתקיים משחק של בית"ר ירושלים בתקופת ההרחקה. בנוסף, נדרשו האוהדים לערבות בסך 5,000 שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר