עורכי דין חרדים בתפקידים בכירים בלשכת עורכי הדין

נציגי רשימת "אמונה במקצוע" מונו לסגן יו"ר ומשנה ליו"ר לשכת עוה"ד: "נפעל לקדם את עורכי דין החרדים בלשכה, ולאינטרסים של הציבור החרדי". יו"ר לשכת עורכי הדין: "מברך על המינויים" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עורכי הדין יוסי ויצמן ומנחם מושקוביץ (צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות ללשכת עוה"ד שהתקיימו אך לפני כחודשיים הביאו רוח חדשה ללשכה. כחלק מאותה רוח חדשה, מונו לראשונה עו"ד חרדים לתפקידים בכירים בלשכת עוה"ד בישראל. בישיבת הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין בישראל שהתקיימה אתמול (רביעי), התקבלה החלטה למנות את עורך הדין יוסי ויצמן ואת עורך דין מנחם מושקוביץ למשנה ליו"ר ולסגן יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל.

ליו"ר לשכת עוה"ד מונה בבחירות האחרונות עו"ד אפי נוה שהחליט כאמור על מינוי הסגנים החרדיים נציגי רשימת "אמנה במקצוע". בין התפקידים הציבוריים הרבים הם משמשים בתפקידים רבים. בנוסף משמש עו"ד מושקוביץ כיועץ משפטי של סיעת 'דגל התורה' בירושלים, חבר דירקטוריון בארגונים רבים, ומשרדו מייצג חברות גדולות וארגונים מכובדים במשק.

בעקבות מספר עורכי הדין הדתיים והחרדים ההולך וגדל בשנים האחרונות, ישנה חשיבות והשפעה רבה בתפקיד סגן יו"ר לשכת עוה"ד הן בפן המקצועי בלשכה והן בפן הערכי והחברתי של אופי הפעילות של הלשכה. כחלק ממסע הבחירות של רשימת "אמונה במקצוע" בה התמודדו עו"ד ויצמן ועו"ד מושקוביץ עלה לסדר היום החשיבות של ייצוג מכובד של עוה"ד הדתיים והחרדים בלשכה, הדאגה לשילובם של עו"ד חרדים בתפקידים ציבוריים.

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נווה, בירך על המינויים ואמר: "אני מברך על המינויים של עו"ד יוסף ויצמן ועו"ד מנחם מושקוביץ. יוסי ומנחם הינם אנשי עשיה מוכשרים. חברים יקרים ולכבוד לי שישמשו בתפקידים הבכירים בלשכת עוה"ד, אני משוכנע שיתרמו תרומה רבה בתפקידם לטובת ציבור עורכי הדין ומערכת המשפט בכלל".

עו"ד ויצמן ועו"ד מושקוביץ אומרים " תפקידים אלה יאפשרו לנו בעז"ה להמשיך ולסייע לציבור עו"ד בכלל ולעו"ד החרדים בפרט, ולפעול ביתר שאת למען קידומם ושילובם של עורכי דין חרדים במערכת המשפט בישראל. כך גם, בקרוב נפעל להתאמת שירותים הניתנים על ידי הלשכה לאורח חייו של עורך דין החרדי, אנו תקווה שנעשה ונצליח להטביע את חותמנו על פעילות הלשכה בקדנציה הקרובה לטובתם ולרווחתם של ציבור עוה"ד החרדיים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר