הסכם הגרעין

מתמודד לנשיאות ארה"ב: "אובמה מוביל את ישראל אל שערי המשרפות"

מייק האקבי, המתמודד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, תקף בחריפות את הנשיא ברק אובמה ואמר כי הוא "ייקח את הישראלים ויוביל אותם לשערי המשרפות" (חדשות)

מייק האקבי (צילום: דוד כדור)

הסכם הגרעין: מחריפה הביקרות בארצות הברית, ובעיקר במפלגה הרפובליקנית, נגד הנשיא ברק אובמה בעקבות הסכם הגרעין שנחתם עם איראן.

אמש (ראשון), תקף בחריפות, אחד המתמודדים בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, את אובמה וההסכם. המועמד, מייק האקבי, לשעבר מושל ארקנסו, אמר כי מדיניות החוץ שאובמה מנהל היא "החלשה בהיסטוריה האמריקנית. כל כך נאיבי מצדו לסמוך על האיראנים. בעשותו כך, הוא ייקח את הישראלים ויוביל אותם לשערי המשרפות".

הוא הגדיר את ההסכם כ"מעשה האידיוטי ביותר". לדבריו העם האמריקני חייב לדחות את ההסכם: "אני קורא את ההסכם. ויתרנו להם על הכול. יש לעצור את זה".

המועצה היהודית הדמוקרטית הלאומית (NJDC) הוקיעה את דבריו "באופן החריף ביותר" וקראה לכל 15 המתמודדים לנשיאות מטעם הרפובליקנים לגנות את הדברים: "לעתים קרובות מדי, הארגון שלנו נאלץ לגנת פוליטיקאים שעושים שימוש בשואה באופן בלתי ראוי ופוגע. הדברים של האקבי בלתי נסלחים, הם מהווים זלזול בוטה במיליונים שאיבדו את חייהם בשואה ובכאב שעדיין חווים צאצאיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר