מתקפה הלכתית • צפו

הגר"י יוסף תקף חתן שהוציא קונטרס נגד מרן הרב עובדיה יוסף: "ככה אתה מקים בית בישראל?"

הראשל"צ הגר"י יוסף תקף במהלך שיעור, חתן בשם יהודה זאדה, קרוב משפחתו של הגרב"צ אבא שאול, שהוציא לרגל חתונתו קונטרס ב"לשונות חריפים מאוד" נגד מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

מתקפה: יהודה זאדה, אחד מקרובי משפחתו של ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצוק"ל, התחתן בחודש האחרון והוציא חוברת תורנית 'דברי יהודה', אותה חילק בליל החתונה.

אך בחוברת בחר החתן הטרי לתקוף את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ובנו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף וזה בכדי להגן על דרכו ההלכתית של הגרב"צ אבא שאול, החוברת גרמה לסערה בקרב תלמידיו של הראשל"צ הגר"י יוסף ובישיבת 'באר יהודה' שם מכהן אביו של החתן כר"מ.

אמש יצא הגר"י יוסף במתקפה נגד החתן הטרי ואמר: "יש אחד שהוציא, לפני שבועיים שלוש, היה איזה חתונה בירושלים. החתן עצמו, שיהיה בריא - הוא רוצה להקי בית נאמן בישראל, שיהיה לו שלום בית..

"הוא הוציא חוברת, וכתב שם לשונות חריפים ביותר נגד מרן זצוק"ל, הוא בא להצדיק את הקרוב שלו, חכם בן ציון אבא שאול, הוא בא להצדיק אותו אז הוא תקף את מרן בלשון חריפה ביותר".

הגר"י יוסף סיפר: "כמה אנשים באו לחתונה, מחלקים את החוברת בחתונה, ראו את החוברת הזו, אמרו לו 'מה זה? אתה פוגע במרן, מרן נפטר', איזה מילים כתב על מרן..ככה אתה כותב על גדול הדור?".

לדברי הרב: "הוא בא למחות על כבודו של חכם בן ציון, כך אתה מוחה? הם הפכו את המחלוקת לדבר אישי, זה דבר אישי? מי כמו מרן אהב את חכם בן ציון".

הרב סיים ואמר: "כמה אנשים בחותנה לקחו את חוברת הזו ושמו אותה בזבל, אפילו לא בגניזה, בזבל. אתה מבזה תלמידי חכמים? אתה מתחתן, אתה חתן, אתה מוציא חוברת, אתה רוצה שלום בית, ככה אתה מקים בית בישראל?".

יהודה זאדה סרב להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר