עשור להתנתקות

השר נפתלי בנט: "עשור אחרי ואין לי תשובה"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הסיעה להתנתקות ואמר: "אין לי תשובה מדוע הבאנו על עצמנו טילים מהבתים אותם הרסנו אל תל - אביב ואל כל מדינת ישראל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עשור להתנתקות: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת המפלגה להתנתקות ואמר: "אחרי עשר שנים, אין לי עד היום תשובה מדוע מדינה החריבה את היישובים שהיא בנתה, וגירשה את התושבים שהיא שלחה מביתם".

לדבריו: "אחרי עשר שנים, אין לי תשובה מדוע הבאנו על עצמנו טילים מהבתים אותם הרסנו אל תל-אביב, אל נתב"ג אל אשקלון ואל כל מדינת ישראל. אחרי עשר שנים, אין לי תשובה מדוע אף אחד, מהפוליטיקאים ועד אנשי התקשורת, לא אמר עד היום את המילה הפשוטה: "טעיתי". אחרי עשר שנים, הפצע של ההתנתקות עוד לא התחיל אפילו להגליד".

בנט הוסיף ואמר: "הבית היהודי כאן, המפלגה היחידה בכנסת שלקחה על עצמה את האמירה הברורה: לעולם לא עוד גירוש יהודים. בשום מצב, בשום תנאי. אנחנו כאן כדי לומר לעולם לא עוד ארגזים. היהודי הנודד הגיע אל נחלתו ומסרב שוב לנדוד, לא מסיבות בטחוניות ולא מסיבות ערכיות - פשוט כי אנחנו מאמינים שעם לא יכול להיות כובש בארצו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר