המשבר על תקציב המדינה: נתניהו וגפני שוחחו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בנושא תקציב המדינה. במקביל, בסיעת 'אגודת ישראל' נוטים להסכים להצעת הפשרה של האוצר בקצבאות הילדים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני ונתניהו. ארכיון (צילום: Isaac Harari/Flash90)

המשבר בתקציב המדינה: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (שלישי) ארוכות עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בנושא תקציב המדינה, ההתמודדות הכלכלית, יעדי הגירעון והפתרונות התקציביים.

לדברי המקורבים, השניים סיכמו כי יש להעביר ולקדם את התקציב בחודשים הקרובים, זאת מתוך אחריות למשק הישראלי.

במקביל נרשמת התקדמות של ממש גם במשבר הקואליציוני מול סיעת 'אגודת ישראל'. אמש הגיע מזכיר המועצת החסידית הרב מרדכי שטרן לביקור במעונם של גדולי האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה של התנועה והציג בפניהם את הצעת האוצר המפורטת לפיה 30% מקצבת הילדים יופקדו בחיסכון עד גיל 18. קצבת הילדים תעמוד על 170 שקל לילד ו-50 שקלים נוספים לחיסכון מידי חודש שיוצא כאמור בגיל 18.

לאדמו"רים הועברו ניירות העמדה והתוכנית המפורטת של הדרג המקצועי במשרד האוצר וההערכה הינה שכולם ייאשרו את ההסדר ויעניקו אור ירוק לארבעת חברי הסיעה החסידית להצביע בעד התקציב במתכונת זו.

אמש שוחח סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עם חלק מהאדמו"רים ועדכן אותם לעומק בפרטי התוכנית כשהוא מביא בפניהם את עמדת האוצר.

כאמור גם ב'דגל התורה' וגם ב'אגודת ישראל' הפועלים בימים אלו בנושאים העקרוניים כסיעות נפרדות, הנטייה הטבעית הינה להסכים להצעת האוצר ולתמוך בתקציב המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר