יעלה היום להצבעה

סלומינסקי: החוק הנורבגי יהיה הוראת שעה רק לכנסת ה-20

יו"ר ועדת החוקה ניסן סולמינסקי הודיע בפתח הדיון שעסק בחוק הנורבגי, כי בשל ההסתגויות, החוק יוחל כהוראת שעה לנסיון לכנסת ה-20 בלבד. החוק צפוי לעלות היום להצבעה במליאה (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

החוק הנורבגי: יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת ח"כ ניסן סלומינסקי הודיע הבוקר (שלישי), בפתח ישיבת הוועדה העוסקת בחוק הנורבגי, כי החוק יהפוך להוראת שעה, מה שאומר שיחול רק על הכנסת ה - 20.

החוק, שיאפשר לשרים וסגני שרים להתפטר מהכנסת בכדי לאפשר לחברים אחרים להיכנס למשכן ולאחר מכן לחזור לתפקידם במידה ויעזבו את תפקידם הממשלתי, נמצא בימים אלו בדיון בוועדת החוקה שצפויה להעבירו היום להצבעה במליאת הכנסת.

סלומינסקי הסביר, כי בהחלטה זו הוא מקבל את עמדת מספר נציגים מהאופוזיציה וחברים מהקואליציה, להעביר את החוק כניסיון לכנסת הנוכחית ולא כהוראת קבע שתחול על כל הממשלות הבאות.

במהלך דיון בוועדת החוקה אמר אתמול ח"כ בני בגין כי הוא מתנגד לחוק אך יצביע בעדו: "נבחרתי לכנסת לפני כשלושים שנה מאז ומתמיד התנגדתי לחוקים מעין אלו. הפרת משמעת קואליציונית, צריכה להיות דבר נדיר ובנושאים עמוקים יותר מההצעה הזו. בכל זאת ראוי לנו זהירות ולהסב את הנזק המזערי. אנו רוצים למנוע קיום דלת מסתובבת בין חברי הכנסת ובאמצעות ההצעה אנו מעבירים את הדלת המסתובבת לממשלה מה שמעניק לה נופך לא ראוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר