כך תקבלו את ווינדוס 10 בחינם • וגם, ווינדוס 10 להורדה

וינדוס משחררת לאוויר את מערכת ההפעלה החשובה בתולדותיה - ווינדוס 10 ואתם יכולים לקבל אותה לחלוטין בחינם! איך מקבלים את ווינדוס 10 בחינם? כל המידע בכתבה שלפניכם וגם ווינדוס 10 להורדה (דיגטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
ווינדוס 10 (צילום מסך)

כך תקבלו את וינדוס 10 בחינם: מערכת ההפעלה החשובה ביותר בהיסטוריה של מיקרוסופט, וינדוס 10 תשתחרר מחר (29.7.15) ומשתמשי מערכות ההפעלה הקודמות של מיקרוסופט יזכו לקבל את מערכת ההפעלה בחינם ללא תשלום – כך תורידו בחינם את מערכת ההפעלה.

בשבועות האחרונים הוציאה מיקרוסופט עדכון למערכות ההפעלה וינדוס 7, 8 ו-8.1 שיאפשר את עדכון מערכת ההפעלה לוינדוס 10. כל מי שעדכן את מערכת ההפעלה שברשותו זכה לאייקון החדש של וינדוס 10 שמופיע בשורת המשימות, דרכו יוכלו המשתמשים לעדכן את מערכת ההפעלה.

במקביל, בימים האחרונים החלה להופיע הודעה אודות העדכון הקרוב הצפוי לוינדוס 10, בממשק העדכונים של Windows Update, כאשר המשתמשים שהזמינו את העדכון דרך הממשק שהוסיפה החברה, יוכלו לעדכן את מערכת ההפעלה דרך ממשק העדכונים.

מערכת ההפעלה וינדוס 10 תעודכן באותו הצורה בה עודכנו מערכות ההפעלה וינדוס 8, למערכת ההפעלה וינדוס 8.1. כך שכל הקבצים והגדרות מערכת ההפעלה הנתמכות בוינדוס 10 יועברו בצורה אוטומטית וחלקה.
על מנת לעדכן את מערכת ההפעלה בחינם לוינדוס 10, כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את ממשק העדכונים של וינדוס, ולעדכן את המחשב.

מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט כוללת בתוכה ממשק שעוצב מחדש, אך השיב את האלמנטים האהובים על המשתמשים, שגרמו ככל הנראה לכישלונה של וינדוס 8 בשווקים. כך השיבה מיקרוסופט את ממשק כפתור ההתחל האהוב, והסירה את ממשק האריחים מברירת המחדל. גם האפליקציות החדשות שהוטמעו בוינדוס 8, יוכלו כעת להיפתח בחלונות מרובים.

החברה גם הכניסה לראשונה תמיכה במספר שולחנות עבודה, כך שהמשתמשים יוכלו לעבוד על שולחן עבודה אחד, וכאשר שולחן העבודה יתמלא יוכלו לפתוח חלון שולחן עבודה חדש. תכונה זו כבר זמינה זה זמן רב במערכות ההפעלה המתחרות לוינדוס, אך רק עתה הכניסה אותו החברה לשימוש בוינדוס.

גם הדפדפן המיושן והלא ממש אהוב של החברה, אינטרנט אקספולרר, נפרד מהמשתמשים. כשבמקום זאת אנו מקבלים את הדפדפן החדש שזוכה לשם חדש – אדג', אך שומר על הלוגו של אקספולרר. הדפדפן עוצב מחדש ואמור להתחרות בדפדפן הפופולרי של גוגל, כשלטענת מיקרוסופט הוא מהיר בהרבה מדפדפן כרום.

הסייעת הוירטואלית של מיקרוסופט, קורטנה (הסירי של מיקרוסופט) זכתה גם היא להיכנס לוינדוס 10, והמשתמשים יוכלו להסתייע בה על מנת לבצע חיפושים במחשב ובאינטרנט כמו גם להסתייע בה בשימוש יומיומי, כמו למשל להתעדכן במזג האוויר ולתזכורת לביצוע משימות.

בשורה התחתונה, וינדוס 10 נועדה להוות את קפיצת הדרך המשמעותית ביותר שביצעה מיקרוסופט בשנים האחרונות, כשהחברה מנסה לגרום ללקוחות לנטוש את המערכות המתיישנות שלה, ולהעביר את המשתמשים לעולם החדש שיצרה. וזו גם הסיבה שוינדוס 10 תחולק בחינם, גם אם הגרסה שברשותכם אינה חוקית (פרוצה).

אפשר להוריד את ווינדוס 10 ידנית?

בעיקרון, כאמור, מערכת ההפעלה החדשה יורדת אוטומטית בעדכון ווינדוס אפדייט. אך מחר (29.7.15) מיקרוסופט תפרסם את ווינדוס 10 להורדה ידנית. אנחנו נביא לכם אותו כאן.

ווינדוס 10 להורדה - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר