אלי ישי ביקר בבית אל: "לא הורסים בתים - רק של מחבלים"

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי הגיע לבתי דריינוף שפונו על ידי צה"ל ותמך במתנחלים: "לא הורסים בתים - רק של מחבלים. ראוי שראש הממשלה נתניהו יתערב אישית בנושא" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי בבית אל, היום (אדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי הגיע הצהריים (שלישי) לבתי דריינוף שבמערב הישוב בית אל ופונו על ידי כוחות צה"ל. ישי אמר לתושבים: "אני מחזק את תושבי היישוב על מאבקם הצודק. בתקופת כהונתי כשר הפנים אני זוכר שהמדינה פעלה ביעילות באמצעות חקיקה נגד החלטות בג"צ".

לדבריו: "כדי למנוע הריסה למגזר הלא יהודי, מדיניות הממשלה היא, שבכל מקום כאשר ההליך נמצא בתכנון לא הורסים, אבל כשזה מגיע לבית אל, בגלל כשל תכנוני, מגמגמים, אם בג"ץ דוגל בשוויון, אסור שתהיה איפה ואיפה".

"כשהכנסת רוצה, היא מסוגלת לחוקק או לתקן שורה של חוקים תוך 48 שעות ולעקוף את הוראת בג"ץ" אמר ישי לתושבי בית אל: "ניתן להעביר את חוק ההסדרה שנועד למנוע את פינוי "גבעת האולפנה" ונפל לאחר הבטחת נתניהו לבנות תוספות דיור, לצערי זה לא קרה".

ישי סיים את דבריו לתושבים ואמר: אין מניעה מהקפאת ההריסה עד להסדרת החקיקה. ראוי שראש הממשלה נתניהו יתערב אישית בנושא ותוגש בדחיפות בקשת אורכה לבית המשפט עד למיצוי ההליך. לא הורסים בתים-רק של מחבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר