"יותר מ-3,000 מתמודדים": חידון מרן ברדיו 'קול ברמה' יוצא לדרך

לפי התחנה, מתוך מעל ל-3000 מתמודדים שניסו את כוחם במבחן המיון שכלל 100 שאלות ידע כלליות, הגיעו לשלב הראשון כעשרים וחמישה נבחנים שנבחנו באולפני "קול ברמה" במבחן נוסף מקיף (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
המבחנים בכתב (צילום: קול ברמה)

חודשים לפני יום השנה השני לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, יזמה תחנת הרדיו "קול ברמה" חידון הלכתי ייחודי על תורתו של מרן ובעיקר על חידושיו ההלכתיים פורצי הדרך שנכתבו במשך כל שנות פעילותו.

מתוך מעל ל-3000 מתמודדים שניסו את כוחם במבחן המיון שכלל 100 שאלות ידע כלליות הגיעו לשלב הראשון כעשרים וחמישה נבחנים שנבחנו באולפני "קול ברמה" במבחן נוסף מקיף בכתב.

הנבחנים בהם אברכים, תלמידי ישיבות ואפילו שני תלמידים בתלמודי תורה נדרשו לגלות ידע ובקיאות בחומר רב ומקיף שנערך על ידי הרב הגאון הרב בנימין חותא.

מהרדיו נמסר כי "התכנית "חידון מרן" המהווה חלק מפרויקט הדגל של "קול ברמה" לשימור מורשתו ההלכתית והציבורית של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל תשודר בבין הזמנים בימים ראשון שלישי וחמישי בין השעות 21:00 ל 22:00 בערב בתוכנית "מעלין בקודש" בהגשת הרב בנימין חותה ושדרן הרדיו ברק כהן".

בכל תוכנית יתמודדו שלושה מאזינים שיתמודדו בשלשה סבבי שאלות עם מקרי בוחן שיגישו בפניהם גדולי ישראל בשיחה מיוחדת לחידון כשבתוכנית הראשונה ששודרה הערב הוצגו השאלות על ידי הראשל"צ רבה הראשי של העיר ירושלים הרב שלמה משה עמר הרב אברהם קריספין. והרב הגאון משה נחשוני.

המנצחים בחידון ההלכתי יזכו לפרסים כספיים בגובה של 5000 ש"ח למקום הראשון 2500 ש"ח למקום השני ו 1000 שח למקום השלישי וכן בחבילות ספרים מספריו של מרן.

אריאל דרעי מנכ"ל קול ברמה אמר כי "זוהי חובה קדושה והכרת הטוב של קול ברמה כלפי מרן זצוק"ל וכשנחשפים להיענות המדהימה של ציבור המאזינים למיזם שוב ושוב עד כמה דמותו של מרן מהווה אבן יסוד בעולמם של מאות אלפי המאזינים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר