חינוך למופת

אשדוד: בן 15 גנב, איים, סחט דמי חסות ופרץ לגנים

נער בן 15 מאשדוד, נעצר לאחר שהתקבלה תלונה מילד בן 13, שטען כי הנער גנב את מכשיר הסלולרי שלו ולאחמ"כ דרש ממנו דמי חסות בתמורה להגנה. בנוסף פרץ לשני גני ילדים (חדשות, פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן - פלאש90)

אזרחים התלוננו בעת האחרונה במשטרה על גניבת רכוש, סחיטה באיומים, דרישה לדמי חסות ופריצות לגני ילדים, ועם מעצר החשוד התברר כי הוא רק בן 15.

הכול החל בשבוע שעבר, כאשר התקבלה תלונה במשטרת אשדוד על גניבה, איומים וסחיטת דמי חסות. ילד בן 13 הגיע לתחנת המשטרה בעיר כשהוא מלווה באביו, וסיפר כי זמן קצר קודם לכן צעיר בן 15 תושב אשדוד ביקש ממנו לבצע שיחה עם מכשיר הפלאפון שלו.

כאשר הילד ביקש ממנו את המכשיר בחזרה, סירב הצעיר להשיב לו אותו תוך שהוא מאיים עליו באומרו "אם תתקרב אתן לך אבן בראש כמו שכבר עשיתי לאחרים".

הילד הוסיף וסיפר לשוטרים, כי הצעיר פנה בהמשך אליו ואל אחיו ודרש מהם 300 ש״ח דמי חסות בתמורה להגנה עליהם.

לפני כשבוע שוטרי הסיור של משטרת אשדוד עצרו את החשוד במעשה, עת נסע במונית בעיר. אז חוקרי משרד הנוער של משטרת אשדוד גילו כי התלונה הזו הייתה רק קצה הקרחון לשרשרת מעשים עבריינים בהם היה מעורב הצעיר.

במהלך חקירתו נקשר החשוד הצעיר גם בקשר לשתי פריצות לגני ילדים בעיר ולגניבה של אופניים חשמליים. בנוסף הוא המשיך בהתנהגות עבריינית ואיים על החוקרת תוך קללות וגידופים.

שוטרים שערכו חיפוש בביתו של החשוד מצאו שני כונני מחשב ומסך שעל פי החשד נגנבו מגן ילדים אליו פרץ הצעיר.

בתום חקירתו ולאחר שמעצרו הוארך, היום צפויה הפרקליטות להגיש כנגדו כתב אישום בבית המשפט השלום באשקלון. בין סעיפי האישום: סחיטה באיומים, גניבה, השגת גבול ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר