עיצוב וילונות הטרנדים החמים

הטרנדים החמים לעיצוב וילונות יכולים לשנות את כל מה שהרגשתם אודות בית, ולשנות את האווירה כולה. מעיצוב בלייזר ועד בדי פישתן - כל הטיפים לעיצוב וילונות (בלוגל)

(צילום: Porovuori)

בשנים האחרונות וילונות הם כבר לא רק פריט לתלייה בעל תפקיד פונקציונלי בלבד. החשיבות הגוברת בעולם המערבי לחללים מעוצבים ואסתטיים לא פסחה גם על תחום הוילונות ווילון מעוצב ודקורטיבי הפך לפריט הכרחי בכל חלל המכבד את עצמו. המגמה של עיצוב וילונות כוללת בתוכה מגוון רחב של דוגמאות, שילובים, הדפסים וטכניקות יצירה שונות.

מעיצוב בלייזר ועד שילובי טפטים

חיתוך בלייזר - אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות הוא חיתוך בדים בלייזר. חיתוך בלייזר הינו מדויק מאוד, מאפשר מגוון צורות של חיתוך וצריבה על גבי הבד שלא מתאפשרות בטכניקות הרגילות. כך ניתן לייצר מגוון דוגמאות על גבי הבד והוילון מקבל גימורים וכיווצים שונים. כמו כן ניתן לשלב כמה סוגי בדים יחד מה שיוצר קולאז' מעניין ומוסיף טאצ' עיצובי מיוחד לחלל.

בדי פשתן - אחד הטרנדים החמים של עיצוב וילונות מחזירים אותנו אל הסגנון הכפרי – בדי פשתן רכים במגוון גימורים וסגנונות. בדי הפשתן הם בדים קלילים ונעימים אשר יכולים להיות משולבים בכל אחד מדגמי הוילונות כמו וילון רומאי, גלילה ועוד. היופי שבהם הוא שהם לא מעמיסים על החלל אלא משתלבים בו בטבעיות ומקנים לו מראה נקי. כמובן, ניתן לשלב בדי פשתן עם מגוון סוגי בדים היוצרים מעין וילון כפול.

הדפסי כיתובים וצורות גיאומטריות – מגמה נוספת של עיצוב וילונות שייכת למשחק של הדפסים וצורות גיאומטריות. הדפסי פופ ארט, הדפסים סטייל הסבנטיז, גיוון בין צורות וצבעים – נותנים לחלל זריקת ריענון ומשדרגים לגמרי את המראה שלו. משחק מעניין נוצר בין חלל בעל צבעים סולידיים- רצפת בטון, תאורה שקטה, ריהוט בגוונים כהים לבין וילון מלא צבע וחיים.

שילוב בין טפטים לוילונות – טרנד חם נוסף השייך לעולם של עיצוב וילונות הוא התאמה בין הטפט שעל הקיר או הפריט לבין הוילון. התאמה שכזו יוצרת מראה הרמוני ונעים. לא חייב שהטפט והוילון יהיו מעוצבים אחד לאחד, מספיק שהם יהיו מאותה משפחה, כלומר אותו הצבע או הדפס. בנוסף, לא חייב שהטפט יכסה את כל הקיר אלא ניתן למקם סטריפ אחד באמצע לאורך כל הקיר . למשל, זה יכול להיות וילון כותנה בהדפס אביבי עם סטריפ של טפט בצבע פסטלי .

עיצוב וילונות מומלץ לבחור לעשות אצל מעצבי וילונות מנוסים בתחום, אשר עובדים עם הבדים האיכותיים ביותר, יודעים להעניק ייעוץ עיצובי כולל לחלל וכמובן שירות טוב ואדיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר