מטבחים – חלק מרכזי בעיצוב הבית

לכולנו יש איזה חלום לכיצד המטבח שלנו יראה. אך כדי לעצב את מטבח חלומותינו, צריך קודם כל לרדת לקרקע המציאות ולתכנן באופן אינטנסיבי ורציני. קבלו את הטיפים למטבח מעוצב (בלוגל)

(צילום: Bonadies Architect)

א ם בעבר המטבח נחשב למערכת נפרדת משאר הבית והפרידו ביניהם קירות, דלתות או חציצות למיניהן, הרי שהמאה ה-21 הפכה את המטבח המודרני ללב ליבו של הבית, וכיום הוא נחשב לחלל המרכזי והחשוב ביותר המעוצב כהמשכו הישיר של הסלון. לפיכך, גיבוש הקונספט העיצובי של חדר המטבח צריך להיעשות תוך התייחסות לחדרים אחרים בבית ולשמור על האופי הטבעי הכללי. עולם עיצוב המטבחים כולו, וגם אנחנו במטבחי המושב, מקדישים תשומת לב רבה לתהליך התכנון של המטבח, על מנת ליצור מרחב עבודה שישרת היטב את מטרות וצרכי המשפחה, ועם זאת יהווה גם חלל מעוצב שנעים לשהות בו מעבר לשעות הארוחה.

עיצוב המטבח בהתאם לאופי הנפשות הפועלות בו

בבואנו לעצב מטבח חדש, עלינו לזכור כי בדרך למטבח החלומות יש להתחשב בכמה פרמטרים פרקטיים אשר יתאימו אותו לאופי הפעילות ולכל בני המשפחה הדרים בבית. עליכם לשאול את עצמכם מי המבשל העיקרי בבית, ולהתאים את הפונקציות השונות במטבח כך שיספקו לו נוחות מירבית. התאימו את מיקום הארונות, המדפים, משטחי העבודה והכלים אל גודל החדר, בצורה שתאפשר זרימה טבעית של הנפשות הפועלות בחלל העבודה, כך למשל לא ניתן למקם את המקרר רחוק מדי מהכיריים ומשטחי העבודה הרלוונטיים. כמו כן, על גובה המדפים וחללי האחסון להיות נגיש - לא גבוה ולא נמוך מדי.

הצוות המנוסה שלנו במטבחי המושב הוא בעל ידע רחב וניסיון של עשרות שנים בבנייה ותכנון של מטבחים, כך שיוכל לתכנן ולהתאים עבורכם את המטבח האולטימטיבי לצרכיכם על פי דרישתכם.

שמירה על הסגנון העיצובי הכללי

כאמור, המטבח המודרני הוא חלק בלתי נפרד מהחלל הציבורי של הבית, ולכן אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי, הרי שעל המטבח ליישר קו עם אותו הסגנון, ולא יוכל להיות מעוצב בסגנון הייטקיסטי אשר יפגום בהרמוניה העיצובית. כמו כן, המטבח המודרני, בהיותו הלב הפועם של הבית, מעוצב באופן כזה שניתן לראות אותו כמעט מכל פינה - החל ממבואת הכניסה, דרך הסלון ואף מהחצר.

הויזואליות הזו היא שמכתיבה לנו את הדרישה לעצב מטבח נקי ואסתטי, עם קוים עיצוביים ברורים ויפים, כאשר כל רהיט, מכשיר חשמלי, אביזר או כלי הגשה משחק מלבד תפקידו הפונקציונלי גם תפקיד דקורטיבי משמעותי. ההיצע הרחב והמגוון אצלנו במטבחי המושב יאפשר לכם לבחור מטבח המתאים לסגנון הכללי של ביתכם, ואף לעצב מטבח בהזמנה מיוחדת ואישית על פי טעמכם ורצונכם, כך שיהפוך לחלק אינטגרלי מעיצוב הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר