צפו בוידאו

האם אותרו שרידי המטוס המלזי הנעלם?

תושבים באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, סמוך למדגסקר, מצאו שברי מטוס, שעל פי מומחה תעופה ייתכן ושייכים לטיסת MH370 של חברת "מלזיה איירליינס" שנעלמה בתחילת 2014 (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מודעת ההיעלמות של טיסת MH-370 בשדה התעופה המלזי (צילום: shutterstock)

האם אותרו שרידי המטוס המלזי הנעלם? מומחה תעופה צרפתי מאמין כי ייתכן שנמצאו שרידי טיסה MH370 של חברת "מלזיה איירליינס", שנעלמה באופן מסתורי בתחילת שנת 2014 ומאז לא נודעו עקבותיה.

על פי הדיווח היום (רביעי) ב"טלגרף" הבריטי, תושב באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, סמוך למדגסקר, יצר קשר עם חאבייר טיטלמאן, טייס צבאי לשעבר שמתמחה כיום באבטחת תעופה, וסיפר לו על שרידים של מטוס שמצא באזור מגוריו.

על פי הדיווח, האיש שלח לטיטלמאן סדרת תמונות בהן נראים שרידי מטוס נוסעים, והמומחה הצרפתי מעריך כי ייתכן שמדובר במטוס המלזי הנעדר.

דיווח ותיעוד של השרידים שאותרו

"חקרתי מאות תמונות ושוחחתי עם עמיתיי וכולנו חושבים שהכנף שייכת לבואינג 777 - אותו מטוס כמו זה של טיסה MH370" אמר טיטלמאן. עם זאת, חוקרי תעופה אחרים אומרים כי עדיין מוקדם לקבוע האם מדובר במטוס הנעדר.

כזכור, במטוס המלזי הנעדר היו 239 בני אדם, בהם 12 אנשי צוות. במהלך הטיסה אבד הקשר עם המטוס ועקבותיו נעלמו באופן מסתורי. כוחות חיפוש גדולים יצאו למשימת חיפוש נרחבת, אך העלו חרס בידם ולא נמצא אפילו שריד אחד של המטוס.

כאמור, כעת ייתכן והתעלומה תיפתר, זאת כמובן במידה והשרידים שאותרו אכן שייכים למטוס הנעלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר