עסקת ענק בשווי 110 מיליון דולר

הנגיד החרדי מנדי גליק ישווק בלעדית סוכר ב"סרי לנקה"

הנגיד החרדי חסיד בעלזא, מנדי גליק, המקורב למקובל הגר"א עפג'ין חתם על עסקת ענק עם ממשלת סרי לנקה, ורכש את הזיכיון לשיווק בלעדי של סוכר במדינה. שווי העסקה: 110 מיליון דולר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גליק עם הגר"א עפג'ין (צילום: די וואך)

איש העסקים החרדי מסטמפורד היל סגר בימים האחרונים על עסקת ענק: הנגיד מנדי גליק, חסיד בעלזא וממקורביו של המקובל הגאון רבי אבנר עפג׳ין, חתם על עיסקת ענק עם הממשלה בסרי לנקה, בשווי 110 מיליון דולר, בה התחייב לבנות מחדש את המפעל Kantale המייצר סוכר ובכך קיבל את הבלעדיות להיות היחיד במדינה שמייצר ומשווק סוכר במדינה.

על פי הדיווחים, בכלי התקשורת הכלכליים במדינה, חברת MG השקעות, התחייבה להשקיע במפעל העוסק בתחום טיפוח קני הסוכר, ייצורו בתהליכים טכנולוגים מתקדמים ועוד.

השליטה בחברה תיהיה 51 אחוזים של ממשלת סרי לנקה וב-49 האחוזים הנותרים תחזיק החברה שבבעלותו של גליק. על פי הדיווח התחייבה החברה להחליף את כל הציוד המכני המיושן בציוד חדש ומתקדם.

הדיווח באתר ה"דיילי ניוז" (צילום מסך)

גליק אמר כי החברה בבעלותו פועלת מזה מספר שנים במדינה, אולם הסיכומים נקטעו על ידי הממשלה הקודמת. כעת מקווים בחברה להשיב את המפעלים על דרך המלך ולהחזיר את ההשקעה הגדולה.

גליק תושב סטמפורד היל הינו איש עסקים חרדי צעיר, שעשה את הונו בין היתר בעסקי הנדלן וכיום נחשב לאחד מנגידי אנגליה ולמי שתורם למוסדות תורה צדקה וחסד רבים.

ביום כיפור האחרון, פורסם כי הוא רכש ב-360 אלף דולר את פתיחת ההיכל בתפילת הנעילה, בבית מדרשו של הרב עפג'ין, אליו הוא נחשב למקורב מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר