הרב דרוקמן נגד בג"צ: "שיקולים של כבוד עומדים לנגד עינייו"

הרב חיים דרוקמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, תוקף את בית המשפט העליון בשל ההחלטה שאפשרה להרוס את "בתי דריינוף": "לא שיקולים של צדק עמדו מול עיניו אלא שיקולי כבוד" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90)

הרב חיים דרוקמן, מבכירי רבני הציונות הדתית, יצא היום (חמישי) נגד החלטת בית המשפט העליון להרוס את בתי דריינוף בבית אל.

"צר לי לקבוע שפסיקת בית המשפט להרוס את הבתים בבית-אל הוסיפה לכרסום אמון הציבור בו ובפסיקותיו" אמר. "התברר שלא שיקולים של צדק עמדו מול עיניו אלא שיקולים של כבוד".

לדבריו: "אף שהמציאות השתנתה לא התייחס לכך בית המשפט, אלא התבצר בסופיות הדיון וזה בוודאי עוול. כיצד ניתן להתייחס לפסיקה שקובעת שיש קודם להרוס ורק אחר כך לבנות מחדש – האם אין זה מעשה חלם?".

"אותו בית משפט שפסק שיש למנוע הריסת בית המחבל שפגע קשות ביהודה גליק – בטענה שהוא נשאר בחיים – הוא זה שפסק להרוס את הבתים כעת, למרות שמבחינת הצדק לא היה לכך מקום. ישנו כאן עיוות שדורש תיקון".

"כמעט כולם מודים שהתוכנית שנקראה בזמנו "ההתנקות" הייתה מעשה איוולת שאין כדוגמתו – עקירת אלפי יהודים מאדמתם ובתיהם והריסת יישובי גוש קטיף. הוכח שלא יצא מכך שום דבר טוב, אלא ההפך הגמור".

הרב דרוקמן הוסיף כי "לצערנו שטחי גוש קטיף נמצאים בידי אויבנו, אבל צפון השומרון נמצא בידינו – מדוע לא לתקן את האיוולת ולהחזיר את היישובים למקומם? מהי הסיבה לכך? אנו לא חייבים לאף אחד כלום. אני קורא לממשלת ישראל ליישב מחדש את צפון השומרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר