המלחמה בטכנולוגיה

הנהלת הת"ת בוואטסאפ להורים: טלפון לא כשר? הילד יסולק

הנהלת תלמוד תורה "חכמת שלמה" בירושלים שיגרה להורים הודעה בוואטסאפ בו הם מבהירים כי לא יאפשרו את המשך לימודם של תלמידים שהוריהם מחזיקים בטלפון לא כשר (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ילדי הת"ת אצל מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום ארכיון: באדיבות המצלם, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

בהמשך למלחמה בפגעי הטכנולוגיה ובמכשירי הסלולר שאינם מפוקחים נמשכת המגמה גם בתלמודי התורה ובבתי יעקב שלא לאפשר את לימודם של תלמידים שהוריהם מחזיקים מכשירים שאינם מוגנים וכשרים.

בתלמוד תורה "חכמת שלמה" בירושלים שוגר בצהריים (שני) מסר להורי התלמידים בו הם מבהירים כי לא יאפשרו את המשך לימודם של תלמידים שהוריהם מחזיקים מכשירי פלפון לא כשר.

"הורים יקרים הי"ו! שלום וברכה עד בלי די!", נכתב בפתח ההודעה, "בהתאם להוראת ובקשת גדולי ישראל שליט"א החל מיום פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט לא נוכל לאפשר לתלמידים שהוריהם מחזיקים מכשירי פלאפון שאינם כשרים ומאושרים להמשיך ללמוד בת"ת".

"אנא קחו זאת לתשומת ליבכם בכל הרצינות והתארגנו בהתאם, והיות ורוצים אנו מאד את המשך לימודי בניכם היקרים ני"ו בת"ת אנו מפצירים בכם להחליף את הטלפון לכשר ומאושר ולחסוך עגמת נפש מיותרת מכולנו", נכתב בהודעה.

"אנו מאחלים לכם הרבה נחת ומודים על המשך שיתוף הפעולה", מוסיפים בהנהלה ומעירים כי "נ.ב. בודאי ידוע לכם כי היום ישנם מכשירים כשרים ומאושרים המקבלים אימיילים SMS ואפילו וואטצאפים".

יצויין כי הודעה זו בעצמה הגיע דרך תוכנת הוואטסאפ מה שמלמד על תדירות ותכיפות השימוש בה גם בקרב ראשי מערכת החינוך החרדית.

מספר דקות לאחר ההודעה הראשונה הגיעה הודעה נוספת בה נכתב: "ההודעה הנ"ל והודעה זו נשלחה לכל ההורים שברשותם טלפון עם וואטצאפ וכו' ברשימת תפוצה ולא להורה ספציפי זה או אחר, אולם אנו מתכוונים לאכוף את ההוראה הנ"ל בעז"ה בנחישות רבה".

פנינו למנהל הת"ת הרב אברהם שלמה פינזל כדי לקבל את התייחסתו אך ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר