מטורף: כך רוכבים עם אופנוע בים על גל ענק

רובי מדיסון, אחד מרוכבי האקסטרים הגדולים בעולם, ביצע רכיבה הזויה לחלוטין על פני האוקיינוס ועל גל ענק. הסרטון עם התוצאה המרהיבה כבר זכה למיליוני צפיות. כך זה נראה (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

רובי מדיסון, אחד מרוכבי האקסטרים הגדולים והנועזים בעולם, ביצע רכיבה הזויה לחלוטין על פני האוקיינוס ועל גל ענק, באמצעות אופנוע(!). היום (שני) פורסם הסרטון עם התוצאה המרהיבה והוא זכה כבר למיליוני צפיות.

באתר המתעד את פעלולי האקסטרים שלו נכתב בין היתר: "לתאר את רובי מדיסון בקצרה יהיה כמו לנסות ולהכניס 43 בני אדם לפולקסווגן חיפושית, זה פשוט לא יקרה. ואם תנסו להגדיר את "מדו" במילה אחת, זו יכולה להיות רק 'משוגע'. הוא והאופנוע שלו מתכחשים לחוקי הפיזיקה, באופן המופרך ביותר שאתם יכולים לתאר לעצמכם".

הרוכב, שזכה כבר למעמד של אגדה, שבר שיאים מטורפים ויוצאי דופן כמו - הקפיצה הארוכה בהיסטוריה בעזרת אופנוע, זינוק מעל גשרים, בניינים ועוד ועוד.

בסרטון נראה מדיסון דוהר עם האופנוע על-פני האוקיינוס הפסיפי, בדרך לאחד מאתרי גלישת הגלים הקיצוני בעולם טיהופו שבטהיטי. מדובר בפעלול מטורף לחלוטין, כאשר ישנם רוכבים מקצוענים שמסופקים אם מדובר בתיעוד אמיתי.

האופנוע עליו רכב מדיסון צויד בצמיג "כפות" אחורי, ובמגלשים קטנים מתחת לגלגל הקדמי ואחד רחב וגדול יותר מתחת לשלדה.

ובכן, אמיתי או לא? תשפטו בעצמכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר