סב החייל שמת ממכת חום: "חרב עולמי"

לוי גבעון, סבו של החייל דן סלע, בן 18 מעפולה שנפטר ממכת חום במהלך סיור צבאי בי-ם, התייחס לאירוע הקשה: "חרב עלי עולמי. לכל אחד יש מטרה בעולם הזה, הוא כנראה השלים את שלו" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
סב החייל, לוי גבעון (צילום: אביהו שפירא - ynet)

לוי גבעון, סבו של החייל דן סלע, בן ה-18 שנפטר היום (שלישי) ממכת חום במהלך סיור צבאי בעיר העתיקה בירושלים, התייחס לאירוע הקשה.

על יד בית המשפחה האבלה בעפולה אמר הסב לכלי התקשורת: "קיבלתי טלפון שדן התמוטט, חרב עלי עולמי. הוא היה ילד טוב שאהב את חבריו ואת המשפחה. אני הייתי הסנדק שלו, זה אמנם הרבה כבוד אבל זו גם אחריות גדולה".

לדבריו, "היינו בירושלים בבר המצווה שלו ויכול להיות שעכשיו זה סוג של סגירת מעגל". הסב הוסיף כי "לכל אדם יש שליחות ומטרה כשהוא מגיע לעולם. כנראה שדן, אחרי 18.5 שנה, סיים את השליחות שלו פה. אין לי אלא להגיד - יהי זכרו ברוך".

החייל דן סלע ז"ל

כזכור, בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על צעיר שהתמוטט בסיור בעיר העתיקה בירושלים עקב החום הכבד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום הבהילו אותו לבית החולים, שם ניסו הרופאים להילחם במשך שעה ארוכה על חייו, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

לאחר מכן הותר לפרסום כי מדובר בחייל דן סלע, בן 18 מעפולה, שהתגייס לא מכבר לצה"ל. מצה"ל נמסר: "בשעות הצהריים, נקבע מותו של חייל צה"ל, טוראי דן סלע, בן 18 מעפולה. טוראי דן סלע פונה מוקדם יותר היום לבית חולים לאחר שהתמוטט במהלך סיור צבאי בירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי החייל התמוטט כתוצאה ממכת חום. הודעה נמסרה למשפחתו".

עוד נמסר מצה"ל כי "מפקד זרוע היבשה, אלוף גיא צור, מינה צוות חקירה בראשות קצין בדרגת אלוף-משנה על מנת לתחקר באופן מעמיק את נסיבות האירוע. כמו כן, הנחה ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, את כלל המפקדים בצה"ל לשוב ולחדד את הנהלים בנוגע לפעילות בעומס חום. צה"ל משתתף בצער המשפחה וילווה אותה בכל שיידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר