ברוב גדול: יוסי דגן נבחר לראש מועצת שומרון

יוסי דגן, מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון, ניצח ברוב גדול את יריבו בבחירות לראשות המועצה שריה דמסקי, שכבר פרסם הודעת הפסד בה נכתב: "נשלב ידיים ונקדם את השומרון" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יוסי דגן (צילום: יח"צ)

יוסי דגן, ממלא מקום ראש המועצה האזורית שומרון לאחר פרישתו של ראש המועצה הוותיק גרשון מסיקה, שהפך לעד מדינה בפרשת השחיתות הגדולה, ניצח בפער גדול בבחירות שנערכו היום (שלישי) לראשות המועצה.

מספירת 43 קלפיות מתוך 60 עולה כי דגן זכה ב-65 אחוז מהקולות, זאת לעומת 35 אחוז בלבד שניתנו ליריבו, שריה דמסקי, שכבר הספיק לפרסם הודעת הפסד.

חברים, הפסדנו בכבוד! וגם זה משהו שצריך לדעת לעשות..." כתב דמסקי לפעיליו. "בחודשיים האחרונים נתנו את הנשמה למען השומרון, למען התושבים ולמען ההתיישבות כולה. עשינו מעל ומעבר, ימים ולילות, למען מטרה נעלה. לא בשביל כסף ולא בשביל ג'ובים או אינטרס אישי".

דמסקי הוסיף, "אני משוכנע שגם אצל יוסי במטה זה עבד ככה. כשכל כך הרבה אנשים בשומרון משקיעים ממרצם ומזמנם כדי להפוך אותו למקום טוב יותר - זה בעצמו הניצחון הגדול ביותר. מערכת הבחירות הזו, שהתנהלה בסך הכל בצורה עניינים מכבדת ומכובדת, היא תעודת כבוד לשומרון ולתושביו הנפלאים".

"אני אסיר תודה לכל אחד ואחת מכם על העבודה הקשה, על המסירות ועל האמונה בצדקת הדרך" כתב דמסקי לסיום. "נכבד כמובן את הכרעת הרוב ונשלב ידיים עם יוסי ושאר החברים כדי לקדם את השומרון. שלכם בתודה גדולה ובהערכה עמוקה, שריה".

המועמד הנבחר, יוסי דגן, בן 35, מכהן בפועל כראש המועצה מאז פרישתו של גרשון מסיקה לפני כחודשיים. הוא מתגורר בשבי שומרון, נשוי לאוריה ואב לארבעה. בילדותו גדל בבני ברק, הדריך בתנועת הנוער בני עקיבא ולאחר שירותו הצבאי הקים את הגרעין הדתי בהתנחלות שא-נור בצפון השומרון, שפונתה לפני עשור בתכנית ההתנתקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר