צפו: כך בנתה לקסוס את הסקייטבורד המרחף

חברת לקסוס, הכריזה לפני כמה חודשים על פיתוח סקייטבורד מרחף חדשני בשם הרבורד, כעת לפני ההשקה, מפרסמת החברה סרטון המתעד את מאחרי השלבים של הפיתוח ואיך זה עובד? (טכנולוגיה)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ היוטיוב Lexus International)

הסקייטבורד המרחף של לקסוס איננה בדיחה: כחטיבת היוקרה של ענקית הרכב טויוטה - לקסוס, שחררה לפני מספר חודשים את סרטון הטיזר לסקייטבורד המרחף שלה - ההוברבוד, רבים היו סבורים שמדובר בלא יותר מבדיחה. שהרי מה ליצרנית הרכב המכובדת, מהגדולות בעולם, ולסקייטבורדים מרחפים.

אלא שכעת, שבועות ספורים לפני שהחברה חושפת רשמית את כלי הרכב החדש שלה, חושפת החברה סרטון המציג את מה שקרה מאחורי הקלעים בפיתוח ההוברבורד, שמתברר כפיתוח אמתי למדי, אם כי לא כל כך שמיש.

בסרטון שעוקב אחרי הפיתוח, ניתן לראות את שלבי הפיתוח החל מהיום הראשון לפיתוח, ועד ליום ה-403, בו הושלם הליך הפיתוח ועיצוב כלי הרכב המהפכני. שם ניתן גם להבין מדוע בסרטון הטיזר ששוחרר לפני מספר חודשים נראה ההוברבורד מוקף באדים היוצאים ממנו.

ההוברבורד עושה שימוש במגנטים רבי עצמה, שפועלים באופן אופטימלי בקור, מה שגרם לחברה להוסיף לסקייטבורד גם חנקן, מהחומרים הקרים ביותר על פני כדור הארץ, מה שגורם למגנטים להגיע לטמפרטורה של עד מינוס 180 מעלות צלזיוס.

הסקייטבורד המרחף יוכל לרחף מעל למסלולים מיוחדים הבנויים ממתכת ומגנטים, כשהוא בעצם ינוע מכוח המגנטים העצמתיים, שגם ידאו לכך שהוא ירחף מעל לכל מסלול, גם אם הוא מכוסה בבריכת מים רדודים, כמו שניתן לראות בסרטון.

בסרטון מציינים המפתחים, כי גם אם עדיין לא ברור כיצד יוכלו לעשות שימוש יומיומי בכלי הרכב החדשני, עדיין מדובר בפיתוח פורץ דרך, איתו יוכלו לעשות שימוש בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר