קירות מדברים: מה הצבע של חדר השינה אומר על האישיות שלכם?

אם קירות יכלו לדבר, הם היו ממלאים ספרים שלמים על מה שהם רואים. בינתיים, מסתבר שהצבע שאתם בוחרים יכול לגלות עליכם לא מעט. בחנו את עצמכם: מה הצבע של החדר אומר על האישיות שלכם? (סטייל)

חדר עם קירות ירוקים - מה זה אומר על האישיות שלכם? (צילום: shutterstock)

ירוק

אף פעם לא תשכחו לכתוב פתק תודה, יש לכם אוסף צעיפים נהדר, אתם מגלים בקיאות מרשימה ביינות, וחבריכם סומכים על העצות שלכם. אתם לא אנשים משעממים, ואתם עושים שימוש מתוחכם בצבע (אנחנו די בטוחים שהכיסא בחדר מעולם לא שימש כארון בגדים מאולתר).

צהוב

בשבילכם, 10 בבוקר זה כבר "אמצע היום". אתם לא זקוקים לשעון מעורר מאז שהייתם גן ילדים, וגם אז זה היה רק בגלל הגימיק. אתם באמת לא מבינים איך אנשים יכולים לפספס את הזריחה בכל בוקר. אתם בשיא ההספק היומי שלכם בשעות הבוקר המוקדמות. הדברים נכונים גם לבעלי צבע כתום.

לבן

אם יכולתם לבקש משאלה, היא הייתה "שנת לילה טובה ואיכותית". חדר השינה שלכם הוא בועה פרטית, מקום לברוח אליו ישר כשאתם מגיעים הביתה אחרי יום אינסופי. הקירות הלבנים לא מרגישים לכם "חשופים", אלא אתם רואים בהם מרחב שעוזר לכם לנקות את הראש. אגב, רמז דק של צבע יכול להוסיף עניין, לתשומת לבכם.

כחול נייבי

יש לכם דעה על כל דבר, ואתם לא מתביישים שהאחרים ידעו על כך. אתם מעדיפים את הקפה שלכם חזק, עם כמה שפחות סוכר, המדיניות שלכם כלפי העולם היא חד צדדית - שחור ולבן, ללא אזורים אפורים. אתם שופטים אנשים לפי אוסף הספרים שלהם, ובאופן כללי, אתם בעלי אינטואיציה טובה ולא חוששים מסיכונים.

בז'

אתם אנשים שיודעים מה הם רוצים, וזה לא הרבה. מה שכן, דאגתם שצבע הקיר יתאים בדיוק לגוון של הקפה האהוב עליכם.

אפור

את עיצוב החדר שאבתם ממגזין עיצוב פנים (הבית השני שלכם). אתם פתוחים לרעיונות חדשים, אבל תרצו לראות הוכחה שהם עובדים לפני שתתחייבו. זה לא שאתם חששנים, רק מעדיפים ללכת על בטוח.

תכלת

כאשר הגיע הזמן לבחור את צבע חדר השינה שלכם, הבחירה לקחה בקושי חמש שניות. פשוט הלכתם עם הצבע שתמיד אהבתם: תכלת. אתם מאוד כנים עם הסביבה לגבי העדפותיכם, ולא לוקחים את עצמכם יותר מידי ברצינות.

חום

הרעיון להיפטר מהאוסף העצום של הספרים או העבודות שלכם לטובת גרסאות דיגיטליות, מגוחך לחלוטין בעיניכם. לאורך שנות ילדותכם, הבייביסיטר הכי טובה שלכם הייתה הספרייה המקומית. אתם בעלי חיבה מיוחדת לספרות טובה והגיגים מילוליים. לחדר שלכם יש תחושה כאילו מדובר במעבדת המחקר של החלומות שלכם.

ורוד

היינו שמחים להשתמש בחדר השינה שלכם לאירוח! אתם אנשים שיודעים איך לבלות היטב, ודואגים לחיים נוחים. הקירות בצבע המתוק מזכירים לכם את שנות העשרה חסרות הדאגות, ורק לטובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר