דני דיין מונה לשגריר ישראל בברזיל

ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו החליט למנות את דני דיין לשגריר ישראל בברזיל. נתניהו: "דני יעמיק את היחסים בין ישראל לברזיל". דיין: "לא מתחייב שנביא מדליית זהב בריו 2016" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דני דיין (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו החליט היום (רביעי) למנות את דני דיין לשגריר ישראל בברזיל - המדינה הגדולה בדרום אמריקה, עם כ-200 מיליון אזרחים והיא הכלכלה השביעית בגודלה בעולם.

בהודעת משרד ראש הממשלה נכתב כי "ישראל שמה לה לדגש לפתח את קשרי המסחר עם השווקים הבינ"ל בדרום אמריקה ובדגש על ברזיל. בברזיל גם קהילה צומחת של למעלה מ-40 מיליון נוצרים אוהבי ישראל".

דני דיין, יליד ארגנטינה, בן 59, בעל תואר שני במימון. היה יו"ר מועצת יש"ע בין השנים 2007-2013 ועסק באופן יומיומי בפעולות הסברה בארץ ובחו"ל. דיין היה במשך שנים ממקימי ובעלי חברת אלעד מערכות תוכנה ושימש כיו"ר מועצת המנהלים שלה ושל החברות הבנות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אמריקה הלטינית היא אחד היעדים המרכזיים של מדינת ישראל כחלק מהמאמצים לפתח שווקים חדשים אשר יתרמו להגדלת הצמיחה במשק. אני סמוך ובטוח שדני דיין יביא איתו לתפקיד את ניסיונו הרב ויעמיק את היחסים בין ישראל לבין ברזיל".

דני דיין אמר: "נעניתי לאתגר שהציב בפני ראש הממשלה להעמקת היחסים בין ישראל ובין ברזיל ושיפורם. הבטחתי לראש הממשלה שלא אחסוך מאמץ ויצירתיות במילוי המשימה האסטרטגית שהטיל עלי. אף שלא התחייבתי שנביא מדליית זהב בריו 2016, נקווה כולנו שכך יהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר