המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

היהודים בארה"ב - להתנגד ולא להסכים להסכם עם איראן, כי ההסכם הזה הוא סכנה גדולה לכל העולם. המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי (יהדות, נבואות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, מלך העולם, מנהיג את העולם, אף פעם לא טעה ולעולם לא יטעה! ברא בעולם יתוש, עצים, ים, יבשה ובני אדם, וכל מה שקורה שלא בידיעתנו זה לטובתנו.

בורא עולם הורס ומכלה את העולם הישן, העולם של הרוע ושנאת החינם והופך את העולם מרע לטוב, שכל העולם יהיו באהבת חינם, שכל העולם יפסיק את המלחמות והמריבות ומדינת ישראל שיש בה את העם היהודי ומשיח בתוכם, הם ימלכו על העולם!

מלחמת גוג ומגוג זה בחו"ל ולא במדינת ישראל. כל העולם כולו, חוץ ממדינת ישראל, נמצא בתוהו ובוהו, בבלבול נוראי ובפחדים, אחד לא מאמין לשני, חושדים זה בזה, אוכלים זה את זה, כל אחד דואג לטובתו ולאינטרס שלו ומוכן למכור הכל כדי להציל את עורו. הקדוש-ברוך-הוא מסבך ומסכסך את העולם לפי מה שהם בוחרים, לאן שהם הולכים – מוליך אותם הקדוש-ברוך-הוא.

ובארץ הקודש מדינת ישראל: הפרנסה הכי טובה בעולם, חיים טובים, הכל טוב במדינת ישראל! קדושה וטהרה והקדוש-ברוך-הוא נמצא ומגן ושומר על אדמת ישראל! הים רועש, גועש ורוצה להתפרץ, אין זמן. הים מחכה לנקות את העולם, מחכה לפקודה לשטוף את המקומות שצריך.

הקדוש-ברוך-הוא מתחנן ליהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, לעלות דחוף לארץ ישראל. האנטישמיות תמשיך להתחזק מאוד מאוד מאוד, לא לחכות שיזרקו אתכם, לעלות אך ורק לארץ ישראל הקדושה בכבוד.

איראן פוחדת פחד מוות מישראל, יותר משפוחדת מכל העולם. היא יודעת שצבא-הגנה-לישראל, חייליו וטייסיו – צבאות ה' בתוכם. שהקדוש-ברוך-הוא, הוא שמוביל את כל צבא-הגנה-לישראל להגן על אדמת הקודש ותושביה היהודים. איראן ממשיכה עם האטום כרגיל, רוצה להיות מעצמה, לאיים על כל מדינות ערב ולקחת להם את כל הכסף. איראן יודעת שתוך 21 דקות חיל-האוויר הישראלי יכול לפוצץ כליל את כל מפעלי האטום, בגלל זה היא לא תתעסק עם ישראל לעולמי עולמים, רק בדרך עקיפה.

ארה"ב ורוסיה שתיהן מחזרות אחרי איראן, זו בתחמושת וזו בכספים, כי יש לה מפעלי גרעין וכדי לשלוט במזרח התיכון. ארה"ב ורוסיה מפייסות את איראן, כל אחת בדרך שלה, לא אכפת להן מישראל ולא מאף אחד.

לעיראק אין תקנה, תמשיך להימחק.

סוריה הולכת ונמחקת, יש בה המון קבוצות, הם לא יודעים מי נגד מי וכל קבוצה רוצה לשלוט כדי להציל את עורה.

נסראללה וחיזבאללה שמחים בהסכם של איראן עם ארה"ב. הם לא יכולים לעשות כלום, איראן לא תצליח להעביר לחיזבאללה כלום. נסראללה לא יוצא מהבונקר שלו, פוחד מאנשיו שירצחו אותו. חייליו מתארגנים לבגוד בו.

חמאס מחכה. ארה"ב הבטיחה להם ולפלסטינאים כל מיני הבטחות, לא יהיה שם שום דבר, הם מזרע עמלק. הם ממשיכים לקדוח ולחפור מנהרות ורוצים להפתיע את מחנות צה"ל גם בצפון וגם בדרום.

צבא-הגנה-לישראל לבדוק טוב טוב. ברצועת עזה, החמאס והפלסטינאים משדרים בתקשורת 'עסקים כרגיל', פניהם כאילו לשלום ובתוך תוכם מתכוננים למלחמה, חופרים מנהרות ומכינים את עצמם. הכל זיוף שם, יש להם פיצול אישיות.

אבו מאזן נחש רדום, מחכה לארה"ב ואומר לחמאס ולפלסטינאים 'סבלנות'. מדינת ישראל - לא להאמין לפלסטינאים.

במזרח ירושלים באים מכל הכיוונים צמאי דם, לא להאמין לאף גוי. גויים עם תעודת זהות כחולה הם יותר מסוכנים. חלק גדול מהם מכירים את כל בסיסי צה"ל ומדינת ישראל ומדווחים לאויב. בערבים של חו"ל אפשר להילחם, בערבים של ארץ ישראל זו בעיה להילחם. כפרים ויישובים ערביים מלאים בתחמושת.

מצרים במצוקה קשה. דאע"ש עושה הרס במדבר סיני, ובמצרים האדמה רותחת לפני התפרצות, דאע"ש חוגג.

דאע"ש אי אפשר להרוס אותו כי חצי עולם זה דאע"ש, הורגים אחד קמים עוד אלף.

ירדן במצוקה קשה מאוד, אין מים, אין אוכל וארבעה מיליון פליטים אוכלים אותה בוקר, צהריים וערב. הם מחכים לאובמה שיחליט מה לעשות.

היהודים בארה"ב - להתנגד ולא להסכים להסכם עם איראן, כי ההסכם הזה הוא סכנה גדולה לכל העולם.

יהודים יקרים, ישראל שמורה ומוגנת, יש ענן אש שעוטף את כל גבולות ישראל ואנחנו היהודים צריכים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. לא צריך הפגנות, יש בחירה חופשית לבחור בטוב. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכם: תנו לי לעשות עבודתי בשקט, יהודים יקרים, אל תיקחו את החוק לידיים.

מלחמת גוג ומגוג, נחזור שוב, הכל בחו"ל ולא בישראל.

בורא עולם מביט מלמעלה על כדור הארץ, מנהיג אותו - הכל לטובה. בכדור הארץ רואים את העולם דרך טלוויזיה ולוויינים והקדוש-ברוך-הוא רואה משמיים.

צבא-הגנה-לישראל: לשמור על גבולות מדינת ישראל ממטולה ועד אילת. שולחים מדי פעם טיל פה טיל שם להוכיח שהם קיימים.

איתני הטבע: אש, הרי געש, ים גועש, צונאמי, רוחות קשות ורעידות אדמה, הכל ממשיך כרגיל, משבוע לשבוע בורא עולם מרים רף ומחזק יותר.

מדינת ישראל, להמשיך להתעסק עם נדל"ן, בניית בתים, מגרשים, כבישים ברצף ובתנופה חזקה לא לעצור, מיליוני יהודים בדרך לישראל! כל יהודי שישקיע ביישוב הארץ - מצווה גדולה וגם ברכה בכסף, מצווה גדולה!

לשמור על הנוער היהודי מסמים, הימורים והתבוללות.

יהודים בארץ ישראל שרואים את כוחו של בורא עולם ורואים מה שעושה סביבנו בכל מקום ומקום, צריכים להפיץ את האמונה בריבונו של עולם - כל יהודי ויהודי!

הקדוש-ברוך-הוא נתן שליחים ועשה אותם עשירים גדולים כדי לעזור לנזקקים, לאברכים, להגדלת תורה, למקוואות, לחולים ולפתח את מדינת ישראל - ולא כדי לשמור את הכסף למצבה. העשירים הגדולים, הכסף לא שלהם. בורא עולם נתן להם כדי לתת למדינת ישראל ולבנות בארץ ישראל!

עם ישראל נמצא בשיא-שיא הגאולה. המשיח עושה הגנה ושמירה על כל מדינת ישראל! כל מה שקורה עכשיו בישראל ובעולם, אלו סימנים מובהקים לפני המלכת מלך המשיח! בורא עולם יודע מה שעושה בדיוק, בהדרגה ולא ב'בום' - שלב אחר שלב. אין מהירות בשמיים, בעולם הרוח אין מהירות, כל דבר בעיתו ובזמנו, מדויק ומוצלח!

יהודים יקרים, להפוך ממר למתוק, מרע לטוב, משנאת חינם לאהבת חינם, מקמצנות לנתינת מעשרות.

סבלנות. לחכות לרגע הגדול להמלכת מלך המשיח בקרוב מאוד! כי כולם מבינים שהעולם באיבוד שליטה ובורא עולם לוקח את השליטה לידיו ב-100%! ושליטה ב-100% - זה המלכת מלך המשיח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר