לא יאומן: עיתונאי ביקר שחקן והוכה למוות

ראסים אלייב, צלם עיתונות בן 30 מאזרבייג'אן, פרסם פוסט ביקורתי כלפיי אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בארצו. בעקבות הפוסט, הוא הוזמן לשיחת פיוס על ידי קרוביו של השחקן והוכה למוות (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אלייב מותקף, בעבר (צילום מסך, טוויטר)

תקשורת הספורט נחשבת אולי לתקשורת הכי חריפה וביקורתית בעולם. שחקנים שלא עומדים בציפיות "נשחטים" על ידי התקשורת וחוטפים ביקורות קטלניות. אלא שלעיתונאי אחד, ביקורת כזו עלתה לו בחייו.

מדובר בראסים אלייב, צלם עיתונות בן 30 מאזרבייג'אן, שהוכה למוות לאחר שפרסם פוסט בו מתח ביקורת חריפה על קפטן קבוצת גבאלה, ג'ביד חוסיינוב, אחד מכוכבי הכדורגל בארצו.

אלייב ביקר את ההתנהגות של חוסיינוב, שהניף דגל טורקיה במהלך משחק. אלייב כתב על השחקן בין היתר ש"הוא לא יודע להתנהג" ושאסור לו לשחק באירופה.

לדברי אלייב, שהספיק לספר על האירוע לפני מותו, הוא ספג איומים בעקבות הפוסט. בשלב מסוים אלמוני יצר עמו קשר בטלפון, וסיפר שהוא בן דוד של השחקן אותו ביקר בחריפות. לאחר שקילל אותו הוא הציע לו להיפגש איתו לשתות תה על מנת ללבן את הדברים.

לדברי אילייב, הוא הגיע למפגש לבדו, אך שם המתינו לו חמישה או שישה אנשים "וישר התנפלו עליי והכו אותי". לאחר מכן הוא מת מפצעיו בבית החולים.

בעקבות הפרשה קרוב משפחה של השחקן חוסיינוב נעצר, והשחקן עצמו הושעה על ידי הקבוצה עד לסיום חקירת הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר