כתובות נאצה בתל אביב: "בן גביר היזהר"

כתובות נאצה רוססו בתל אביב, ככל הנראה על רקע רצח הנערה שירה בנקי ע"ה ופציעתם של מספר צועדים במצעד בירושלים בהם נכתב בין היתר: "בן גביר היזהר" וכן איום: "דוקרים חזרה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ההסתה נמשכת: כתובות נאצה רוססו בתל אביב, ככל הנראה על רקע רצח הנערה שירה בנקי ע"ה ופציעתם של מספר צועדים במצעד בירושלים בידי הרוצח ישי שליסל.

בפינת הרחובות טשרנחובסקי - בוגרשוב בתל אביב רוססו כתובות נאצה בהן נרמז איום כי הצועדים "דוקרים חזרה".

בכתובת נוספת רוסס איום נגד עו"ד איתמר בן גביר בו נכתב: "בן גביר היזהר". בתגובה לכך הגיש בן גביר תלונה במשטרה.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר עו"ד בן גביר כי "אני דורש מכל אותם אלה הצבועים והמתחסדים שאמרו כל הימים האחרונים כי 'מילים יכולות להרוג' לצאת ולגנות גם מעשה זה. ומקווה שהמשטרה תפגין את אותה מוטיבציה על מנת לתפוס את האחראים כמו שהיא משקיעה בפעילי הימין".

בן גביר הוסיף כי "כותבי הכתובת לא ירפו את ידי ואמשיך לפעול ולייצג משפטית את אלה הנרדפים על ידי המשטרה השב"כ והפרקליטות, לכל אדם מגיע ייצוג משפטי, ודאי לנערים צעירים שנעצרים ללא משפט, למתיישבים שמוסרים את הנפש למען עם ישראל, לפעילי ימין המבקשים לאפשר להם את חופש הביטוי לפעילי הר הבית המבקשים לאפשר להם את חופש התנועה, ולחרדים שנרדפים רק כי הם מתנגדים למצעד התועבה מובן ללא קשר לישי שליסל שאני מתנגד למעשהו ולאוהדי ביתר ירושלים המוצאים את עצמם מותקפים על ידי התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר