בית משפט: רכוש של רונאל פישר בשווי מיליונים - יחולט

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשתה של פרקליטות מחוז תל אביב במלואה והחליט להקפיא באופן זמני רכוש השייך לעו"ד רונאל פישר, זאת למעט 363,000 שקל שלא יחולטו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשתה של פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) במלואה והחליט להקפיא באופן זמני רכוש השייך לעו"ד רונאל פישר, זאת למעט 363,000 שקל שלא יחולטו בחילוט זמני.

בית המשפט קבע כי יוקפא רכוש בשווי כ-8.6 מיליון שקל מרכושו של פישר וכי יינתנו צווי הקפאה זמניים בנוגע לרכוש הכולל, בין היתר, זכויות במקרקעין, בחשבונות בנק, ברכב ובסירות.

כתב האישום המתוקן מייחס לפישר עבירות שוחד בהיקף של 4.4 מיליון שקל וביצוע עבירות הלבנת הון בכספי השוחד שקיבל. הקפאת הרכוש נתבקשה על מנת לחלטו, בסוף ההליך, בגין עבירות השוחד המיוחסות לפישר, והלבנת ההון שביצע לכאורה בכספים אלו, במידה ויורשע.

כאמור, בית המשפט קיבל את בקשת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה לעבירות המיוחסות לפישר, באופן המקים אפשרות סבירה שהכספים יחולטו בסופו של התהליך.

בית המשפט דחה את טענותיו של פישר לפיהן, יש להפחית מן הסכומים שקיבל לכאורה כשוחד, סכומים שהעביר לאחרים. זאת, לאור העובדה שעם קבלת הכסף, ביצע פישר לכאורה עבירה של תיווך לשוחד, אשר בגינה קיימת עילת חילוט.

עוד קבע בית המשפט, כי קיימות ראיות לכאורה כי סכומים ששולמו למשרדו של פישר על ידי חלק מן החשודים בפרשה כ"שכר טרחה" הם כספים שניתנו בגין השירות העברייני שנתן לכאורה לאותם חשודים, וקיימת אפשרות סבירה כי סכומים אלו יחולטו בסופו של ההליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר