בית המשפט אישר: מאיר אטינגר ישהה חצי שנה במעצר מינהלי

בית המשפט המחוזי בלוד, קיבל את עמדת שר הביטחון משה בוגי יעלון וקבע כי פעיל הימין הקיצוני מאיר אטינגר, נכדו של מאיר כהנא, שנעצר בשבוע שעבר, ישאר במעצר מינהלי במשך חצי שנה (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

בית משפט המחוזי בלוד קבע הבוקר (שלישי), כי מאיר אטינגר, פעיל הימין הקיצוני ונכדו של הרב כהנא, יישאר במעצר מנהלי למשך חצי שנה.

בכך קיבל בית המשפט את החלטתו של שר הביטחון משה בוגי יעלון, שחתם על צווי מעצר מינהלים כנגד אטינגר ופעילי ימין קיצוניים נוספים.

במהלך הדיון הוחלט כי יתקיים דיון נוסף בעניינו שנקבע לסוף החודש.

אטינגר ופעיל נוסף בשם אביתר סלונים, נעצרו בשבוע שעבר ואמש רגע לפני שהוכנסו לדיון בבית המשפט השלום בנצרת, הוחלט להוציא נגדם צווים מנהליים. בעקבות כך הדיון הפך ללא רלוונטי והם שבו למעצר.

עו"ד אהרון רוזה המייצג את מקבלי צווי המעצר המנהליים מטעם ארגון חוננו אמר: "אני מביע מחאה חריפה על ההודעה כי אטינגר וסלונים ייעצרו בצו מנהלי, במקום לבוא לבית משפט בו אמורה הייתה היום להתקיים הארכת מעצר".

לדבריו, "מדובר בהליך שמייצר הרגשה קשה ולפיה כל ההליך בבית משפט הוא למראית עין עד להבשלת צו המעצר המנהלי".

עו"ד יובל זמר המייצג אף הוא העצורים מסר כי "כפי שהיה ברור מהרגע הראשון מעצרו של מר אטינגר בחשד מדומיין למעורבות באירועי טרור הסתיים בקול ענות חלושה ומבלי שהמשטרה בקשה כלל להאריך את מעצרו פעם נוספת. גם את המעצר המנהלי צפינו למרבה הצער לאור האווירה הציבורית הקשה".

"צר לי כי הגורמים הרלוונטיים נוהגים כאחרון הטוקבקיסטים במקום למלא את תפקידם ולהיצמד לכלים משפטיים לפיהם באין ראיות לא ניתן לעצור אדם ובוחרים בכלי הדרסטי והפוגעני ביותר של מעצר ללא משפט", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר