תיעוד קשה

רוכב הקורקינט נסע בנתיב הנגדי, נפגע מרכב ועף באוויר

רוכב קורקינט חשמלי שנסע על הכביש בצומת בראשון לציון נפגע מרכב חולף עף באוויר והתגלגל אך בנס כמעט ולא נפגע. המצלמות הוכיחו כי רוכב הקורקינט נסע נגד כיוון התנועה • צפו בווידאו (רכב)

(צילום: מתוך ynet)

רוכב קורקינט חשמלי שנסע על הכביש בצומת בראשון לציון נפגע מרכב חולף עף באוויר והתגלגל אך בנס כמעט ולא נפגע. המצלמות שתיעדו את הפגיעה הביאו לסגירת תיק החקירה לאחר שהוכיחו כי רוכב הקורקינט נסע נגד כיוון התנועה.

נהג הרכב עשה את דרכו מרחובות לראשון לציון, חצה את צומת הרחובות ז'בוטינסקי והרצל ברמזור ירוק והמשיך בנסיעה אלא שאז הגיע רוכב הקורקינט כשהוא נגד כיוון התנועה וחתך את הנתיב לצד השמאלי של הכביש.

נהג המכונית ניסה לבלום ולסטות לצד הדרך אך לא הספיק ופגע בעוצמה בנהג הקורקינט שעף באוויר והתגלגל מספר פעמים עד שנחת לארץ. למרות הפגיעה נהג הקורקינט נעמד על רגליו לאחר שסבל רק מחבלות קלות.

בוחני התנועה שחקרו את התאונה הגיעו למסקנה כי נהג הרכב אינו אשם וכעת לאחר סגירת התיק הוא מתכוון להגיש תביעה אזרחית נגד נהג הקורקינט על הנזק שגרם למכוניתו.

עו"ד אלעד קוטין שמייצג את הנהג, אמר כי "רק בנס המקרה לא הסתיים בצורה קטלנית. חשוב שרוכבים על כלי רכב חשמליים יידעו שהם חשופים לתביעות עקב נהיגה רשלנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר